Opis stanowiska pracy


Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw organizacji przedsięwzięć reprezentacyjnych oraz obsługi rad i podmiotów doradczych i konsultacyjnych w Biurze Wojewody

20-914 Lublin ul. Spokojna 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współpracuje z biurem Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Lubelskiego, zapewnia sprawny przepływ informacji o charakterze merytorycznym, organizacyjnym i technicznym oraz pozyskuje i analizuje informacje z zakresu spraw rozpatrywanych przez Radę, w celu zapewnienia prawidłowego i sprawnego przygotowania Wojewody do udziału w posiedzeniach prezydium i komisji WRDS jako reprezentanta strony rządowej,
  • współprowadzi sprawy i współuczestniczy w przygotowywaniu i prowadzeniu obchodów ważnych rocznic i uroczystości państwowych oraz organizacji obchodów świąt państwowych, imprez i uroczystości patriotycznych, ważnych rocznic związanych z walką i męczeństwem narodu polskiego na terenie województwa lubelskiego, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań z zakresu ochrony dziedzictwa narodowego oraz pielęgnowania pamięci, walk i męczeństwa narodu polskiego,
  • asystuje kierownictwu Urzędu w uroczystościach patriotycznych i rocznicowych, a także w wydarzeniach, uroczystościach, spotkaniach i przedsięwzięciach z dziedziny kultury, dziedzictwa narodowego i spraw kombatantów organizowanych na terenie województwa lubelskiego przez jednostki samorządu terytorialnego oraz instytucje, stowarzyszenia i organizacje kombatanckie lub społeczne, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań kierownictwa Urzędu o charakterze reprezentacyjnym,
  • współpracuje ze stowarzyszeniami, związkami i organizacjami kombatanckimi prowadzącymi działalność na terenie województwa lubelskiego w celu realizacji zadań dotyczących upamiętnień osób, miejsc i wydarzeń historycznych,
  • zapewnia obsługę organizacyjną działań organów pomocniczych powołanych przy Wojewodzie Lubelskim w zakresie integracji środowisk działaczy opozycji antykomunistycznej i osób represjonowanych z powodów politycznych oraz środowisk kombatanckich, a także Rady ds. Przedsiębiorczości, Rady ds. Rozwoju Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Rady ds. Ochrony Zdrowia w celu wspierania ich inicjatyw lokalnych,
  • uczestniczy w przygotowywaniu spotkań, konferencji, narad oraz spotkań tematycznych i eksperckich z udziałem przedstawicieli administracji rządowej szczebla centralnego i wojewódzkiego, parlamentarzystów, przedstawicieli samorządu terytorialnego, związków zawodowych, organizacji pracodawców, a także organizacji pozarządowych oraz uroczystości obchodów świąt państwowych, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań Wojewody jako przedstawiciela Rządu RP oraz umacniania pozytywnego, profesjonalnego wizerunku administracji rządowej oraz Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,

  • praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),

  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,

  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,

  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,

  • praca w niewielkich pokojach 2-3 osobowych,

  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,

  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a  numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie.

  • Oferty kandydatów nie podlegają uzupełnieniu. Brak w ofertach kandydatów któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w dokumentach niezbędnych będzie skutkował, iż takie oferty nie będą brane pod uwagę podczas dalszej części postępowania konkursowego.

  • O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.

  • Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).

  • Lista kandydatów zaproszonych do dalszego postępowania kwalifikacyjnego, termin i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.

  • Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.

  • Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.

  • Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji lub do 1 roku w obszarze współpracy międzyinstytucjonalnej


pozostałe wymagania niezbędne:

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wojewódzkich rad konsultacyjnych do spraw działaczy opozycji antykomunistycznej oraz osób represjonowanych z powodów politycznych, rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie organizacji i trybu pracy wojewódzkich rad kombatanckich, o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe na jednym z wymienionych kierunków: politologia, historia, administracja publiczna, prawo
  • Przeszkolenie z technik profesjonalnej komunikacji w mowie i w korespondencji
  • Umiejętności redakcyjne: pisania przystępnych tekstów o charakterze urzędowym i okolicznościowym
  • Umiejętność stosowania zasad etykiety urzędniczej
  • Znajomość protokołu dyplomatycznego (w szczeg. precedencji)
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych.
  • Dyspozycyjność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Asertywność oraz umiejętność przekonywania


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
    Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
    Sekratariat pok. 105
    20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/09/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi