Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0422


Obowiązki:

Stanowisko inspektora wojewódzkiego w Oddziale do spraw ustalania poziomu potrzeby wsparcia
Osoba na tym stanowisku:
- wpisuje w Elektronicznym Krajowym Systemie Orzekania o Niepełnosprawności decyzje ustalające poziom potrzeby wsparcia;
- organizuje posiedzenia składów ustalających poziom potrzeby wsparcia, w tym sporządza zawiadomienia, wezwania, projekty postanowień i decyzji, w celu zapewnienia terminowej
i zgodnej z przepisami prawa realizacji zadań;
- przyjmuje i rejestruje wnioski o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji, w tym dokonuje oceny formalnej wniosków o ustalenia poziomu potrzeby wsparcia w celu ich dalszego procedowania;
- udziela wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów regulujących postępowanie w sprawach dotyczących ustalania poziomu potrzeby wsparcia;
- obsługuje telefonicznie i mailowo interesantów Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności w celu udzielenia im informacji na temat postępowania w sprawie ustalania poziomu potrzeby wsparcia;
- przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi, wnioski oraz petycje z zakresu zadań realizowanych przez oddział, w celu wyjaśnienia konkretnej sprawy;
- wykonuje inne obowiązki zapisane w zakresie działania oddziału lub polecenia zlecone przez przełożonych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe;pozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracyjnej publicznej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy);- znajomość przepisów: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych, ustawy o świadczeniu wspierającym, ustawy o służbie cywilnej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; - umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność redagowania pism urzędowych, umiejętność stosowania prawa w praktyce; - kompetencje niezbędne: dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, współdziałanie w grupie, odporność na stres, efektywna komunikacja; - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;- posiadanie obywatelstwa polskiego;- korzystanie z pełni praw publicznych;- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;d o d a t k o w ewykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku administracja, praca socjalna, socjologia, pedagogika lub psychologia; pozostałe wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zagadnień związanych z niepełnosprawnością;- znajomość przepisów: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;- znajomość pracy w Elektronicznym Krajowym Systemie Orzekania o Niepełnosprawności.Co oferujemy:- dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy);- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);- ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, za wyjątkiem wtorku); - atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników;- stojaki na rowery na terenie Urzędu; - możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny;- możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport;- możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK Pracownicze Plany Kapitałowe.


Miejsce pracy: Moniuszki 15-21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/CV;- własnoręcznie podpisany list motywacyjny;- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu;- własnoręcznie podpisane oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później;- własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;- własnoręcznie podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;- własnoręcznie podpisane oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;- własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowychdo celów rekrutacji. Inne dokumenty i oświadczenia:- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w zamkniętej kopercie w terminie:od dnia 7 marca 2025 r. do dnia 17 marca 2025 r. na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WZON.IV.1 2 etaty TORUŃ Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 0523****** lub tel. kom. 532-334-653 DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: iod@bydgoszcz.uw.gov.pl lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW:- nie będą udostępniane innym odbiorcom,- będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów o archiwizacji i procedur wewnętrznych,- w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego,- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.5. Kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym przysługuje również prawo do:- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem,- usunięcia danych,- przeniesienia danych,- ograniczenie przetwarzanych danych. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagąbez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko--Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...)Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Oferty pracy powinny zawierać komplet wymaganych dokumentów, zgodnych z treścią ogłoszenia. Na osobie składającej aplikację spoczywa obowiązek przedłożenia oferty pracy w sposób jednoznacznie wskazujący na spełnienie wyszczególnionych w ogłoszeniu wymagań.Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisane oświadczenia zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu i datę ich sporządzenia.Brak podpisu na liście motywacyjnym lub na którymkolwiek oświadczeniu uniemożliwia rozpatrzenie aplikacji.Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w kancelarii ogólnej Urzędu lub przesłać listownie na adres podany w ogłoszeniu.Osoby ubiegające się o zatrudnienie składają dokumenty w formie pisemnej.Wszystkie kandydatki/wszyscy kandydaci spełniające/spełniający formalne wymagania zostaną poinformowane/poinformowani telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu rekrutacji. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.Po upowszechnieniu informacji o wyniku naboru - oferty mogą być odebrane w pokoju 29 (budynek A, parter) w terminie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru. Ofert nie odsyłamy.Odbiór ofert następuje osobiście przez kandydatkę/kandydata lub przez osobę pisemnie upoważnioną za okazaniem dowodu osobistego.Informacje w sprawach toczących się naborów udzielane są wyłącznie osobom, które złożyły swoje oferty.Planujemy następujące metody/techniki naboru:- weryfikacja formalna nadesłanych ofert;- test wiedzy merytorycznej w formie pisemnej (powyżej 10 kandydatów spełniających wymagania formalne);- weryfikacja pozostałych umiejętności określonych w treści ogłoszenia w zależności od ich rodzaju (np. test sprawdzający znajomości pakietu MS Office, sprawdzenie umiejętności redagowania pism urzędowych, umiejętności stosowania prawa w praktyce);- rozmowa kwalifikacyjna (minimum 6 pytań z zakresu wymaganej wiedzy, określonej w treści ogłoszenia, ocena predyspozycji kandydatów na podstawie obserwacji zachowań i wypowiedzi podczas rozmowy)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/03/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi