Opis stanowiska pracy


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw planowania budżetu i finansów oraz nadzoru i kontroli wykorzystania dotacjiw Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej

50-153 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje i przygotowuje materiały planistyczne oraz sprawozdania okresowe (kwartalne i roczne) w ujęciach tradycyjnym i zadaniowym dotyczące budżetu Wojewody w zakresie właściwości Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • opracowuje budżet zadaniowy dla Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w układzie funkcji, zadań i podzadań, wraz ze wskazaniem na poziomie zadań i podzadań celów, które planuje się osiągnąć w wyniku realizacji zadania/podzadania oraz mierników określających stopień realizacji celów
  • przygotowuje, w oparciu o zapotrzebowania na dodatkowe środki finansowe składane przez powiaty, wnioski w sprawie zmian w budżecie Wojewody w zakresie właściwości Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • przygotowuje i aktualizuje szczegółowe harmonogramy przekazywania środków dla samorządu województwa i powiatów, w ramach udzielonych dotacji
  • analizuje, weryfikuje i opiniuje wnioski w sprawie uruchomienia rezerwy celowej budżetu państwa przeznaczonej na pokrycie kosztów realizacji operacji scalania gruntów w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2014- 2020 lub w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023 - 2027
  • uczestniczy w czynnościach związanych z odbiorem robót wykonywanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego objętego PROW na lata 2014-2020 lub w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023 - 2027
  • nadzoruje i koordynuje opracowywanie w zakresie właściwości Inspekcji dokumentacji związanej z funkcjonowaniem w DUW systemu kontroli zarządczej


Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).  



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze planowania i realizacji budżetu lub kontroli finansowej w jednostkach sektora finansów publicznych oraz z zakresu pozyskiwania, nadzoru realizacji oraz rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE (projekty inwestycyjne)

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
  • znajomość ustawy o finansowaniu wspólnej polityki rolnej
  • wymagane kompetencje: komunikacja, dobra organizacja pracy, współpraca w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • dołącz do aplikacji wypełnione wzory obowiązkowych oświadczeń dla osób aplikujących do pracy w Urzędzie, które znajdziesz pod linkiem: https://bip.duw.pl/bip/praca-w-duw/oswiadczenia-i-klauzula-inform/21,Oswiadczenia-i-klauzula-informacyjna-RODO.html
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    • osobiście do sekretariatu w budynku DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0200
    • elektronicznie przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej GK/PB/01/10/2024”
    • lub w formie papierowej (pocztą) na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia: GK/PB/01/10/2024” – o przyjęciu oferty do naboru decyduje data stempla pocztowego

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/10/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi