Opis stanowiska pracy
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw planowania budżetu i finansów oraz nadzoru i kontroli wykorzystania dotacjiw Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej 50-153 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - opracowuje i przygotowuje materiały planistyczne oraz sprawozdania okresowe (kwartalne i roczne) w ujęciach tradycyjnym i zadaniowym dotyczące budżetu Wojewody w zakresie właściwości Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
- opracowuje budżet zadaniowy dla Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w układzie funkcji, zadań i podzadań, wraz ze wskazaniem na poziomie zadań i podzadań celów, które planuje się osiągnąć w wyniku realizacji zadania/podzadania oraz mierników określających stopień realizacji celów
- przygotowuje, w oparciu o zapotrzebowania na dodatkowe środki finansowe składane przez powiaty, wnioski w sprawie zmian w budżecie Wojewody w zakresie właściwości Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
- przygotowuje i aktualizuje szczegółowe harmonogramy przekazywania środków dla samorządu województwa i powiatów, w ramach udzielonych dotacji
- analizuje, weryfikuje i opiniuje wnioski w sprawie uruchomienia rezerwy celowej budżetu państwa przeznaczonej na pokrycie kosztów realizacji operacji scalania gruntów w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2014- 2020 lub w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023 - 2027
- uczestniczy w czynnościach związanych z odbiorem robót wykonywanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego objętego PROW na lata 2014-2020 lub w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023 - 2027
- nadzoruje i koordynuje opracowywanie w zakresie właściwości Inspekcji dokumentacji związanej z funkcjonowaniem w DUW systemu kontroli zarządczej
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze planowania i realizacji budżetu lub kontroli finansowej w jednostkach sektora finansów publicznych oraz z zakresu pozyskiwania, nadzoru realizacji oraz rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE (projekty inwestycyjne)
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość ustawy o finansowaniu wspólnej polityki rolnej
- wymagane kompetencje: komunikacja, dobra organizacja pracy, współpraca w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- dołącz do aplikacji wypełnione wzory obowiązkowych oświadczeń dla osób aplikujących do pracy w Urzędzie, które znajdziesz pod linkiem: https://bip.duw.pl/bip/praca-w-duw/oswiadczenia-i-klauzula-inform/21,Oswiadczenia-i-klauzula-informacyjna-RODO.html
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2024-10-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
• osobiście do sekretariatu w budynku DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0200
• elektronicznie przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej GK/PB/01/10/2024”
• lub w formie papierowej (pocztą) na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia: GK/PB/01/10/2024” – o przyjęciu oferty do naboru decyduje data stempla pocztowego