Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw w Zespole Statystyki Przestępczości Wydział Dochodzeniowo - Śledczy

05-825 Grodzisk Mazowiecki Ul. Bartniaka 19

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestruje dane w systemie KSIP WWW w celu zapewnienia rzetelnych i aktualnych informacji w obszarach pozostających w zainteresowaniu Policji
  • sysytematycznie weryfikuje, modyfikuje i usuwa dane w systemie KSIP WWW w celu utrzymania odpowiedniej jakości zbiorów informatycznych
  • sporządza analizy i statystyki przy wykorzystaniu dostępnych baz danych celem wykorzystania w procesie bieżącego monitorowania obszarów będących w zainteresowaniu Policji
  • dokonuje sprawdzeń w dostępnych systemach dla funkcjonariuszy KPP Grodzisk Mazowiecki oraz funkcjonariuszy jednostek podległych
  • obsługuje pocztę Lotus Komendy Powiatowej Policji w Grodzisku Mazowieckim
  • zgrywa dane z urządzeń elektronicznych orzaje opracowuje celem wykorzystania w prowadzonych postępowaniach
  • dokonuje sprawdzeń i udziela informacji z baz danych
  • rejestruje dokumenty i sprawdzenia w bazie CEPIK
  • archiwizuje dane informatyczne oraz wprowadzenia rejestracji zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • wykonuje czynności zlecone przez inne komorki dotyczące systemów informatycznych (analizy, typowania, tworzenie raportów systemu SA, sprawdzenia w imieniu,ustalenia do prowadzonych postępowań).


Warunki pracy

Budynek przystosowany do osób z niepełnosprawnością.Praca przy obsłudze komp


Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na 1 piętrze.


Podstawowe wyposażenie stanowiska - zestaw komputerowy.


Praca przy obsłudze komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy.


Praca administracyjno - biurowa w wymuszonejpozycji ciała (pozycja siedząca).


Oświetlenie naturalne i sztuczne.


Pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
wprowadzanie danych do systemów informatycznych w jednostkach administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office
  • umiejętność pracy zespołowej
  • komunikatywność, dokładność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia dostepu do informacji naiejawnych o klauzuli "poufne"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Bartniaka 19
    05-825 Grodzisk Mazowiecki

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/11/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi