Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Grójcu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw gospodarki mieszkaniowej Zespół Wspomagający

05-600 Grójec ul. Brzozowa 108

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie gospodarki mieszkaniowej obejmujące między innymi pozyskiwanie, zasiedlanie opróżnianie lokali mieszkaniowych na terenie obiektu
  • Przygotowanie dokumentacji do przyznawania cofania i zwrotu świadczeń majątkowych w celu prawidłowego prowadzenia dokumentacji mieszkaniowej.
  • Prowadzenie ewidencji sprzętui wyposażenia w celu prowadzenia prawidłowej dokumentacji
  • Koordynowanie pracy robotnika gospodarczegow celu zapewnienia czystości na terenie obiektu.
  • Prowadzenie niezbędnych ewidencji dot. zużycia energii elektrycznej, cieplnej, wodyi gazu, opału w celu prowadzenia prawidłowej dokumentacji
  • Organizowanie czynności konserwacyjnychi i naprawczych w celu utrzymaniua obiektów i otoczenia w należytym stanie technicznym i estetycznym.
  • Prowadzenie magazynu podręcznego sprzętu techniki operacyjnej, sprzętu łączności i ewidencji z tym związanych w celu prowadzenia prawidłowej dokumentacji.
  • Organizowanie czynności konserwacyjnych i naprawczych związanych z utrzymaniem obiektów, otoczenia obiektówi pomiszczeń w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym i estetycznym


Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Praca w pozycji siedzącej



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
doświadczenie w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie kandydata ,że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    KPP Grójec

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/09/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi