Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw Łączności i Informatyki Zespół do spraw Łączności i Informatyki 28-500 Kazimierza Wielka Aleja Parkowa 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - administrowanie systemami SWD, SODN, SNP
- zapewnienie ciągłej sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, urządzeń zasilających w celu prawidłowego funkcjonowania łączności w jednostce
- nadzór nad funkcjonowaniem mobilnych terminali noszonych oraz terminali przewoźnych
- obsługa komputerów oraz urządzeń mobilnych opartych o systemy operacyjne: Windows, Windows mobile, Linux, Android, iOS
- udzielanie instruktażu pracownikom w zakresie posługiwania się sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
- obsługa systemów KSIP, Systemu Analitycznego, PESEL, KRS, REGON, OSADZONY (wprowadzanie, sprawdzenia, analiza, typowanie)
- prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca w pomieszczeniu i w terenie, wymagająca umiejętności pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności, praca złożona, wymagająca posiadania umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów, kreatywności, postępowania w sytuacjach bezprecendensowych, wymagająca dyspozycyjności, wyjazdy służbowe wielozadaniowość, stres.
Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku, oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne, budynek nie jest wyposażony w windę, pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak uciążliwych warunków pracy.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie techniczne z zakresu informatyki, łączności lub telekomunikacji
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
co najmniej 1 rok wykonywania pracy na podobnym stanowisku (w charakterze informatyka, łącznościowca, teleinformatyka lub związanego z sieciami teleinformatycznymi
pozostałe wymagania niezbędne: - Umiejętność pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności
- Szybkie działanie w sytuacji problemowej
- Dyspozycyjność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne"
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawnośćKopie dokumentów ukończonych dodatkowych kursów i szkoleńDokumenty należy złożyć do: 2024-12-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Kazimierzy Wielkiej
ul. Aleja Parkowa 1
28-500 Kazimierza Wielka
z dopiskiem: "Oferta na stanowisko Inspektora w Zespole do spraw Łączności i Informatyki" pocztą lub osobiście na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji u dyżurnego jednostki