Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Legionowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia

05-120 Legionowo ul. Jagiellońska 26B 26B

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie sekretariatu komendanta powiatowego Policji ( obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów, obsługa poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, kompletowanie dokumentów).
  • Wsparcie przełożonego ( prowadzenie terminarza spotkań przełożonego, umawianie spotkań przełożonego, organizacja wyjazdów służbowych przełożonego, umawianie spotkań przełożonego, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego).
  • Reprezentowanie komendy (przyjmowanie interesantów z zewnątrz i wewnątrz, odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja spotkań służbowych komendanta ).
  • Obsługa oraz archiwizacja dokumentacji.
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
  • Realizacja zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu (zaopatrywanie sekretariatu w materiały biurowe, artykuły spożywcze: kawa, herbata, woda mineralna, dbałość i porządek w sekretariacie i gabinecie przełożonego).


Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa.


Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
    ul. Jagiellońska 26B
    05-120 Legionowo

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/04/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi