Praca biurowa przy użyciu komputera, praca poza siedzibą urzędu - przeprowadzanie czynności kontrolnych na terenie powiatu nowosądeckiego, stanowisko pracy wyposażone w niezbędny sprzęt biurowy i komputerowy, siedziba Inspektoratu niedostępna dla osób niepełnosprawnych z wyjątkiem dziennika podawczego.
Życiorys, list motywacyjny, oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia. Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie bądź drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w sekretariacie PINB w Nowym Sączu. Oferty kandydatów nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia procedury naboru ulegają zniszczeniu ( nie odsyłamy dokumentów listownie). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (18) 547-51-60/ 547-51-70. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "oferta pracy w PINB".
Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.