Opis stanowiska pracy


Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw administrowania nieruchomościami Biuro Obsługi Urzędu Oddział Inwestycji i Administracji

45-082 Opole ul. Piastowska 14

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1.Gospodaruje nieruchomościami w zakresie:
  • przygotowuje i zawiera umowy związane z oddawaniem w najem, użycza lub dzierżawi obiekty własne i lokale innym jednostkom lub osobom wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód,
  • przygotowuje i zawiera umowy związane z najmowaniem lokali na potrzeby własne urzędu,
  • 2. Administruje budynki i lokale Urzędu, a w szczególności:
  • rozlicza opłaty, wynikające z zawartych umów najmu, użyczenia lub dzierżawy- wnioskuje do Oddziału Księgowości o naliczenie obciążeń wynikających z w/w umów,
  • 3. Prowadzi sprawy związane z:
  • obliczaniem wysokości oraz regulowaniem należności z tytułu podatków od nieruchomości,
  • ponoszeniem opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi,
  • Analizuje koszty utrzymania poszczególnych nieruchomości Urzędu oraz udział w zakresie rozliczeń finansowych z tytułu kosztów eksploatacyjnych przypadających na Urząd i na poszczególnych użytkowników obiektów podlegających Urzędowi oraz uczestniczy w planowaniu wydatków w zakresie ponoszenia opłat wynikających z zawarcia umów,
  • Prowadzi ewidencję nieruchomości Urzędu oraz ewidencję umów dot. nieruchomości przekazanych w najem, użyczenie lub dzierżawę
  • Sporządza dokumenty statystyczne GUS w zakresie realizowanych obowiązków,
  • Zastępstwo na stanowisku ds. rozliczania nieruchomości oraz uczestniczy w zespołach spisowych.


Warunki pracy


  • praca w siedzibie Urzędu

  • narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów:
  • Ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • Kodeksu Postępowania Administracyjnego w wymaganym zakresie,
  • Ustawy o służbie cywilnej,
  • Biegła obsługa pakietu Office,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Samodzielność i kreatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie administrowania nieruchomościami


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub poźniej.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
    ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/07/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi