Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw organizacyjno-kadrowych Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

07-412 Ostrołęka Ul. Celna 11

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretariatu, przyjmowanie petentów, wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych polegających na odbiorze i ewidencjonowaniu korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
  • obsługa systemu elektronicznego zarządzanie dokumentacją typu EZD
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji oraz prowadzenie dokumentacji z ich przebiegu
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków w Komendzie Miejskiej
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy i sprawozdawczości w Komendzie Miejskiej
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych, i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Miejskiej
  • prowadzenie ewidencji stempli i pieczęci
  • wykonywanie zadań w zakresie sporządzania oraz ewidencjonowania zarządzeń, decyzji, rozkazów, regulaminów, instrukcji i wytycznych Komendanta Miejskiego
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy i służby funkcjonariuszy systemu zmianowego
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji obecności, delegacji strażaków i pracowników cywilnych
  • prawidłowe, terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw wynikających z zakresu obowiązków oraz prac zleconych przez przełożonych
  • przestrzeganie Regulaminu Pracy i Służby i Regulaminu oraz Regulamiunu Organizacyjnego Komendy Miejskiej PSP w Ostrołęce


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku;
Praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30-15.30 (wymiar etatu 1),
Załatwianie spraw służbowych poza jednostką,
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych 
Praca przy monitorze ekranowym do 4 godzin;
Oświetlenie sztuczne i naturalne; 
Praca z bazami danych i programami specjalistycznymi (EZD, Fortech, SWD-ST) 
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce
    ul. Celna 11, 07-412 Ostrołęka
    Sekretariat godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku
    W przypadku złożenia dokumentów listownie- decyduje data wpływu do Komendy w terminie do dnia 04.11.2024 r. do godz. 15.30.
    Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 29 769 44 00 lub 04

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/10/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi