Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw organizacyjno-kadrowych Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 07-412 Ostrołęka Ul. Celna 11
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - obsługa sekretariatu, przyjmowanie petentów, wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych polegających na odbiorze i ewidencjonowaniu korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
- obsługa systemu elektronicznego zarządzanie dokumentacją typu EZD
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji oraz prowadzenie dokumentacji z ich przebiegu
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków w Komendzie Miejskiej
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy i sprawozdawczości w Komendzie Miejskiej
- opracowywanie regulaminów, wytycznych, i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Miejskiej
- prowadzenie ewidencji stempli i pieczęci
- wykonywanie zadań w zakresie sporządzania oraz ewidencjonowania zarządzeń, decyzji, rozkazów, regulaminów, instrukcji i wytycznych Komendanta Miejskiego
- prowadzenie ewidencji czasu pracy i służby funkcjonariuszy systemu zmianowego
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji obecności, delegacji strażaków i pracowników cywilnych
- prawidłowe, terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw wynikających z zakresu obowiązków oraz prac zleconych przez przełożonych
- przestrzeganie Regulaminu Pracy i Służby i Regulaminu oraz Regulamiunu Organizacyjnego Komendy Miejskiej PSP w Ostrołęce
Warunki pracy Praca biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku;
Praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30-15.30 (wymiar etatu 1),
Załatwianie spraw służbowych poza jednostką,
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
Praca przy monitorze ekranowym do 4 godzin;
Oświetlenie sztuczne i naturalne;
Praca z bazami danych i programami specjalistycznymi (EZD, Fortech, SWD-ST)
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2024-11-04
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce
ul. Celna 11, 07-412 Ostrołęka
Sekretariat godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku
W przypadku złożenia dokumentów listownie- decyduje data wpływu do Komendy w terminie do dnia 04.11.2024 r. do godz. 15.30.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 29 769 44 00 lub 04