Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw transportu i gospodarki mandatowej Zespół do spraw Finansów i Zaopatrzenia Referatu Ogólnego

07-300 Ostrów Mazowiecka ul. płk. Karola Piłata 12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rozlicza książki kontroli sprzątu transportowego
  • prowadzi postępowania wyjaśniająco-szkodowe dotyczace szkód w sprzęcie transortowym
  • rozlicza jednostki z nałożonych mandatów karnych w systemie PUE
  • kieruje sprzęt transportowy na obsługę techniczną i na naprawy
  • sporządza sprawozdania dotyczące zużycia MPiS oraz sprawozdania z wykonanych przebiegów pojazdów służbowych
  • sporządza decyzje dotyczace zezwoleń na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych
  • zaopatruje funkcjonariuszy w bloczki mandatowe i bloczki pokwitowań za zatrzymane prawo jazdy oraz prowadzi ich ewidencję
  • przyjmuje odcinki nałożonych mandatów karnych kredytowanych oraz prowadzi ich ewidencję


Warunki pracy

Warunki dotyczące pracy na stanowisku i sposobu wykonywania
- praca z wykorzystaniem urządzeń elektrycznych: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, fax
- praca biurowa, jednozmianowa
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- oświetlenie natruralne i sztuczne
- praca przy monitorze ekranowym
- pomieszczenie biurowe na piętrze budynku



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji i pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Umiejętność organizacji pracy
  • w urzędach państwowych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz kaluzula informacyjna dla kandydatwów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania na stronie BIP Mazowieckiej Policji)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
    ul. płk. Karola Piłata 12
    07-300 Ostrów Mazowiecka

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/01/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi