Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw organizacji służby w Zespole do spraw Organizacji Służby Wydziału Prewencji Komisariatu Policji Tarnów-Centrum

33-101 Tarnów Ul. Traugutta 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planowanie służby patrolowej - zależnie od zagrożenia do odpowiednich sektorów i zmian w tym w systemie SWD celem kierowania patroli w obszary zagrożone
  • Prowadzenie dokumentacji osób poszukiwanych /administracyjno-porządkowe/ celem zatrzymania osób ukrywających się i realizacji wydanych wyroków
  • Prowadzenie dokumentacji zastosowanych środków zapobiegawczych w postaci dozorów w KSIP i ERCDŚ celem kontroli ich przestrzegania przez osoby wobec których zostały zastosowane
  • Sporządzanie dokumentacji nałożonych mandatów karnych - przekazanie do rozliczenia KMP w Tarnowie celem przestrzegania terminowości ich przekazywania, prawidłowej kwalifikacji oraz czytelności wypełniania druków mandatu karnego
  • Przygotowywanie i sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa na terenie obsługiwanym przez KP Tarnów-Centrum celem oceny stanu bezpieczeństwa oraz przedsięwzięć związanych z jego poprawą
  • Rejestracja czasu pracy, absencji w SWOP dla Wydziału Prewencji KP Tarnów-Centrum celem prawidłowego naliczenia wynagrodzenia
  • Przygotowywanie dokumentów celem ich archiwizacji


Warunki pracy


  • Praca jednozmianowa, praca administracyjno-biurowa

  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała (siedząca)

  • Wysiłek fizyczny

  • Zagrożenie korupcją

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca wykonywana w pomieszczeniu w budynku KP Tarnów-Centrum, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu, w budynku winda nie jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych

  • Indywidualne pomieszczenie służbowe wyposażone w meble biurowe, komputer z drukarką, telefon

  • Obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki, niszczarki papieru, fax

  • Inne: konieczność kontaktu z podmiotami pozapolicyjnymi: Prokuratura, Sąd, Straż Miejska, Straż Ochrony Kolei



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • W liście motywacyjnym należy podać nazwę stanowiska oraz numer ogłoszenia

  • List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą

  • O terminowości wpływu oferty do KMP w Tarnowie decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu

  • Kompletne oferty, to takie które zawierają wszystkie wymagane dokumenty

  • Dokumenty aplikacyjne dostarczone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu o naborze
    lub niepodpisane (nieopatrzone własnoręcznym podpisem) i nieopatrzone datą, nie będą rozpatrywane

  • Kandydaci spełniający wymogi formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani telefonicznie bądź pocztą elektroniczną (preferowane) - prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych

  • Z procedurą naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej w KMP w Tarnowie można zapoznać się na stronie BIP KMP w Tarnowie w zakładce „Służba i praca w Policji”

  • Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie BIP KMP w Tarnowie w zakładce „Służba i praca w Policji”

  • Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

  • Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów w KMP w Tarnowie

  • Dodatkowe informacje udzielane są pod numerami telefonów: 47 831-1230, 47 831-1434



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno-biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Obsługa programów komputerowych
  • Praca w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa, nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, referencje, zakresy obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne (rodzaj i długość)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Poufne”

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    W formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem zawierającym numer ogłoszenia na adres:
    Komenda Miejska Policji w Tarnowie, Wydział Wspomagający, ul. Traugutta 4, 33-101 Tarnów

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    31/10/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi