#

International Account Manager

Dijo sp. z o.o.

Wrocław - Klecina, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Zakład produkcyjny Dijo to prężnie rozwijająca się dolnośląska firma branży spożywczej o międzynarodowym zasięgu, lider w produkcji tortilli w Europie Centralnej i Wschodniej oraz laureat nagrody Forbes.
W związku z rozwojem swojej działalności poszukujemy osoby na stanowisko:

International Account Manager

Czy wiesz, że:
• zatrudniamy blisko 540 świetnie wykwalifikowanych fachowców, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania
• rocznie produkujemy do 45 tys. ton wyrobów i nadal się rozwijamy
• poza lokalnym rynkiem polskim nasze produkty znajdziesz również m.in. w: Rosji, Niemczech, Francji, Czechach, Turcji, Anglii, czy Szwajcarii



Nasze wyzwania dla Ciebie
• Realizacja celów sprzedaży dla wyznaczonych klientów sieciowych;
• Określanie rocznych i miesięcznych celów sprzedaży i prognozy dla kategorii produktów i kluczowych klientów;
• Rozwój aktualnych klientów – prezentacja nowych produktów i prowadzenie projektów z kluczowymi klientami;
• Negocjacje cen, terminów i warunków dostaw z klientami w zakresie powierzonym przez przełożonego;
• Sporządzanie analiz i raportów sprzedaży; 
• Monitoring cen, produktów, działań promocyjnych oraz konkurencji na rynku;
• Planowanie działań związanych z zarządzaniem portfolio produktowym w oparciu o oczekiwania i harmonogramy klienta; 
• Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój asortymentu u obecnych kontrahentów;
• Rozwiązywanie problemów w celu utrzymania i wzmocnienia relacji z klientami. 

Wymagania

Dołącz do nas, jeżeli:
• Wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: Handel zagraniczny, Ekonomia lub pokrewne.
• Minimum 4 Lata doświadczenia na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej;
• Znajomość branży spożywczej; 
• Prowadzenie projektów z zakresu Private Label; 
• Biegła znajomość j. angielskiego – warunek konieczny;
• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego – wymagane;
• Bardzo dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel i PP);
• Orientacja na realizację zadań, terminowość, koncentracja na potrzebach klienta;
• Umiejętność pracy na targetach, umiejętność budowania długofalowych relacji; 
• Gotowość do częstych podróży służbowych – zagranicznych;
• Umiejętność adaptacji do zmian;

W zamian oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie;
• Stałe miesięczne wynagrodzenie wraz z motywującym systemem premiowym;
• Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe oraz rozwojowe na każdym etapie współpracy;
• Ruchomy system czasu pracy – rozpoczęcie pracy w godzinach 07:00 – 09:00;
• Darmowy kurs języka angielskiego i niemieckiego; 
• Płatny system poleceń pracowniczych; 
• Dofinansowanie do karty MultiSport;
• Opieka medyczna LuxMed;
• Ubezpieczenie grupowe – Open Life; 
• Programy motywacyjne, eventy i akcje wewnętrzne; 
• Atmosferę nastawioną na współpracę, optymizm, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem;
• Indywidualny Plan Rozwoju zawodowego; 
• Cykliczne imprezy oraz wyjazdy integracyjne; 
• Pracę w dynamicznie i szybko rozwijającym się przedsiębiorstwie produkcyjnym;

Prezentacja firmy

Zespół Dijo tworzą świetnie wykwalifikowani fachowcy, którzy na co dzień... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi