Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/2387
Obowiązki:
wg potrzeb
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne
Pozostałe wymagania:
- Zakres czynności; obsługa jednego z trzech Regionów (północny, południowy lub południowo-wschodni),zapewnienie kompleksowego doradztwa w zakresie produktów Spółki, realizowanie zakładanych planów sprzedaży,reprezentowanie firmy i promocja produktów podczas zjazdów oraz konferencji branżowych,prowadzenie pełnego procesu sprzedażowego w tym: nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami, prezentacja oferty produktowej i rozwiązań technicznych, negocjowanie warunków współpracy, pilotowanie procesu realizacji zamówień i sprzedaży aż po rozliczenie,podejmowanych działań handlowych i realizację planów sprzedażowych,aktywne budowanie sieci kontaktów, skuteczne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów z sektora budownictwa,przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, szkoleń, wsparcie techniczne klientastałe podnoszenie poziomu wiedzy technicznej i handlowej, w obszarze oferowanych przez spółkę wyrobówmonitorowanie informacji rynkowych oraz działań konkurencji,uczestnictwo w targach, konferencjach oraz szkoleniach branżowychwyszukiwanie różnych kanałów sprzedaży,stała współpraca w ramach zespołu w celu zwiększenia skuteczności sprzedażynegocjacje umów przy ścisłej współpracy z odpowiedzialnymi działami technicznymi, działem prawnym oraz bezpośrednim przełożonymwspółpraca z pozostałymi działami wsparcia firmy celem efektywnego przygotowania ofertraportowanie etapów i efektów pracy bezpośredniemu przełożonemu,reprezentacja firmy zgodna z przyjętymi standardami.Wymagania;wykształcenie wyższe, kreatywność, rzetelność i zaangażowanie w powierzone zadania,samodzielność w działaniu, umiejętność organizacji pracy własnej, doskonałe umiejętności związane z komunikacją, dojrzałość biznesowa, nastawienie na budowanie długofalowych relacji z klientami, umiejętność samodzielnego działania w ramach określonych zasad, dobra znajomość obsługi komputera w tym programów Microsoft Office, umiejętność pracy w zespole, chęć uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, prawo jazdy kat. BMile widziana;wiedza z zakresu technologii produkcji kruszyw,znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację oraz znajomość słownictwa technicznego,wykształcenie o profilu inżynierskim.Pracodawca oferuje;Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o silnej pozycji rynkowej.Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w szkoleniach.Pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin. Pakiety sportowe dla pracowników i ich rodzin.Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego pracowników i ich rodzin.Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do Świąt)Imprezy firmowe (Barbórki, spotkania integracyjne).Podstawowe narzędzia do pracy handlowca (komputer, samochód służbowy, telefon).
Miejsce pracy: Sandomierska 105, 25-324 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Inżynieria, Praca Sprzedaż - Account Management