#

IT help desk

HAYS

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

IT help desk
Warszawa
NR REF.: 1189917

Dla jednego z naszych klientów z branży IT, poszukujemy kandydatów na stanowisko wsparcia technicznego w zakresie doradztwa IT.
Obowiązki:- obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (pomoc telefoniczna, online lub mailowa);- diagnozowanie i ustalanie rzeczywistych problemów związanych z oprogramowaniem  i sprzętem komputerowym- pomoc w instalowaniu, konfigurowaniu czy aktualizowaniu oprogramowania  u użytkowników;- kontakt z klientami firmy, w celu rozwiązania sytuacji problemowych;- profesjonalna pomoc techniczna klientom firmy.
Wymagania:- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego, na podobnym stanowisku;- znajomość języków obcych, poziom B2/C1 (angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, czeski);- zainteresowanie kwestiami technicznymi, IT itp.;- umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami firmy;- umiejętność ustalania rzeczywistych potrzeb klientów.
Co otrzymujesz:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;- możliwość uczestniczenia w szkoleniach w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- benefity pozapłacowe.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi