Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: zdalnie lub hybrydowo z Poznania
Twoje obowiązki:
Wsparcie klientów niemieckojęzycznych przez telefon, mail oraz czat
Obsługa pierwszej linii wsparcia IT
Obsługa zgłoszeń w systemie ticketowym (IT Service Desk)
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy
Wymagania:
Minimum średniozaawansowany poziom języka niemieckiego (B2)
Minimum średniozaawansowany poziom języka angielskiego (B2)
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta bądź service desku
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Co oferujemy:
Praca zdalna lub hybrydowa (biuro w centrum Poznania)
Bezpośrednie zatrudnienie na umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie z rocznym bonusem zależnym od wyników
Bogaty pakiet benefitów: system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna, dodatkowy dzień wolny na urodziny, bonus roczny, bonus za polecenie pracownika i relokację, dostęp do Employee Assistance Programme, kursy językowe, dostęp do platformy e-learningowej Udemy
Udział w ciekawych inicjatywach charytatywnych i sportowych
Globalne i lokalne konkursy uznaniowe
Rozwój umiejętności językowych i technicznych w międzynarodowym środowisku branży IT
Prosimy o załączenie CV przy aplikowaniu.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.