Opis stanowiska pracy
IT Service Desk Support
Warszawa
NR REF.: 1189746
Your new company
Our Client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. They empower companies and individuals with services and technologies that inspire innovation, enhance sustainability and boost business growth.
Your new role
- Provide first line logging, diagnosis and resolution of incidents and service requests that enter the service desk via phone call, email
- Provide end to end incident and service request management to ensure customers are kept updated on the progress of their tickets
- Provide functional escalation to internal, customer and 3rd party supplier resolver groups so that service level agreements can be met on a monthly basis
- Classification and prioritisation of calls in-line with Incident and Service Request Management processes
- Proactively update knowledge articles so that the service desk can deliver a standardised and repeatable service to customers
What you39ll need to succeed
- First experience in the service desk/1st line of support area is a must
- Availability to work in hybrid model with visits 2x per week in the office located in Warsaw (Żwirki i Wigury street)
- Openness to work in a shift system (8 or 12 hours)
- A basic understanding of Service Level Agreements (SLA’s)
- Fluency in English
- Ability to work well within a team
- A wide range of technical knowledge in IT (PCs/laptops, basic networking, Active Directory, Microsoft Operating systems, Microsoft Office/Exchange, Citrix, mobile devices)
- Excellent troubleshooting skills
What you39ll get in return
- Standard benefit package (Multisport, Luxmed, private life insurance, e-learning platform)
- Possibility to work with big global Clients
- A package of training courses
- Working in an international environment
- Necessary work tools
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa