#

(Junior) HR Service Specialist with German

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

(Junior) HR Service Specialist with German

Miejsce pracy: Poznań

Grafton Recruitment zaprasza do udziału w procesie rekrutacyjnym!

Dla naszego Klienta, międzynarodowej grupy produkcyjnej, która planuje w przyszłym roku rozbudowywać swoje struktury SSC w Poznaniu, poszukujemy osób ze znajomością niemieckiego, które chciałyby kontynuować swoją karierę zawodową w dziale HR (twardy HR).

Obowiązki:

  • Zarządzanie danymi i dokumentacją:
  • Sporządzanie umów o pracę, zaświadczeń, świadectw pracy i innej korespondencji,
  • Wprowadzanie i utrzymywanie danych pracowników w systemach (np. SAP) oraz zarządzanie cyfrowymi teczkami osobowymi,
  • Zapewnianie jakości i dokładności danych oraz przygotowywanie raportów i analiz HR,
  • Wsparcie operacyjne i administracyjne,
  • Zapewnianie pomocy administracyjnej w obszarze cyklu życia pracownika (zatrudnianie, wdrażanie, świadczenia, czas pracy i obecność),
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług HR oraz innymi obszarami HR, takimi jak rekrutacja, płace,
  • Wsparcie pracowników:
  • Pełnienie roli osoby kontaktowej dla pracowników w zakresie kwestii personalnych,
  • Odpowiadanie na zapytania pracowników zapewniając szybkie i profesjonalne wsparcie,
  • Optymalizacja procesów HR:
  • Udział w projektach związanych z doskonaleniem, standaryzacją i cyfryzacją procesów HR,
  • Rekomendowanie i wdrażanie usprawnień procesów oraz zarządzanie jakością danych i raportowania,
  • Zapewnianie zgodności z regulacjami:
  • Dbanie o zgodność działań HR z przepisami prawnymi, układami zbiorowymi i regulacjami zakładowymi,
  • Wspieranie realizacji strategii HR oraz komunikacja decyzji korporacyjnych w obszarze kadr.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, min. 1 rok,
  • Wykształcenie z zakresu zarządzania, psychologii, socjologii lub filologii językowej,
  • Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność jasnej i skutecznej komunikacji,
  • Dobra organizacja pracy własnej,
  • Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem.

Korzyści:

  • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta sportowa, pakiet Medicover i inne benefity dostępne na platformie benefitowej,
  • Praca w modelu hybrydowym,
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy,
  • Dofinansowanie do wypoczynku wakacyjnego i bonus świąteczny w ramach ZFŚS,
  • Szeroki zakres szkoleń językowych,
  • Przyjazna atmosfera pracy,
  • Realne możliwości rozwoju,
  • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding,
  • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej,
  • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika,
  • Regularne eventy integracyjne,
  • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym,
  • Workation.

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi