Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/3688


Obowiązki:

- Pełna obsługa dokumentacji kadrowej
- Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych;
- Rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich;
- Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków;
- Sporządzanie dokumentacji na potrzeby US, GUS, ZUS, PFRON



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • - Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi kadrowo-płacowej;- Bardzo dobra obsługa programów Comarch Optima, Płatnik;- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;- Odpowiedzialność i samodzielność oraz dobra organizacja pracy;- Komunikatywność i umiejętności współpracy;- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kadr placówki oświatowej


Miejsce pracy: ADAMA MICKIEWICZA 1, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi