Opis stanowiska pracy

OBOWIĄZKI:

- profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów,
- sprawna obsługa kasy fiskalnej,
- indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta,
- dbałość o wizerunek działu, dostępność towarów i ich prawidłowe oznakowanie.


WYMAGANIA:

- komunikatywność (umiejętność pracy z klientem),
- pełnoletniość,
- umiejętność pracy zespołowej,
- wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- chęć uczenia się,
- mile widziana wiedza branżowa,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta.


OFERUJEMY:

- umowę zlecenie,
- stawkę 28,10 zł/h brutto,
- szkolenie kasjerskie (nie wymagamy doświadczenia)
- pracę w zgranym zespole,
- pracę w systemie zmianowym,
- obsługę administracyjną on-line (wszystkie formalności załatwiane bez wychodzenia z domu)
- liczne konkursy dla pracowników.

DODATKOWE INFORMACJE:

Aplikacje powinny zawierać klauzulę: "Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Jobman Group Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na oferowane stanowisko. Mając na względzie, iż oferta dotyczy wykonywania pracy tymczasowej na rzecz pracodawcy użytkownika, którym jest klient Administratora, rozumiem i akceptuję fakt iż celem przeprowadzenia rekrutacji niezbędnym jest udostępnienie moich danych temu pracodawcy użytkownikowi."


Prezentacja firmy

Jobman Group Sp. z o.o. – Agencja Zatrudnienia wpisana do rejestr... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/11/2024
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi