Numer oferty: StPr/24/1512
Powitanie gości i zapewnienie im odpowiedniego miejsca do siedzenia, przyjęcie zamówień od klientów i ich zapisanie, przygotowanie i podanie napojów, utrzymanie porządku w lokalu i na stanowisku pracy, obsługa kasy i rozliczanie się z klientami, utrzymywanie dobrych relacji z klientami i zapewnienie im wysokiego standardu obsługi, dbanie o zgodność zasad BHP i przestrzeganie przepisów sanepidu.
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę.
Godziny pracy: 11-22 lub 11-17 lub 16-22, praca od środy do niedzieli oraz dwa wtorki w miesiącu
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Dworcowa 4/8, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą lub przesłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres staffmielec@gmail.com
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.