#

Key Account Manager ds. marki własnej

Bakoma Sp. z o.o.

Koprki, mazowieckie

Bakoma Sp. z o.o.
Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl
Wiodący producent wyrobów branży mleczarskiej Firma | Bakoma Sp. z o.o. w związku
z dynamicznym rozwojem firmy, oraz wprowadzeniem nowych produktów na rynek,
poszukuje Kandydatów do Działu Handlu Tradycyjnego na stanowisko:

Key Account Manager ds. marki własnej

Miejsce pracy: Koprki

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z istniejącymi i potencjalnymi klientami (szczególnie w kanale handlu nowoczesnego).
  • Rozwijanie istniejących relacji.
  • Pozyskiwanie nowych zamówień.
  • Osiąganie celów sprzedażowych i rozwijanie portfolio produktów marki własnej wśród klientów.
  • Aktywny udział w procesie tworzenia nowych produktów, w ścisłej współpracy z działem R&D w organizacji.
  • Pełnienie wiodącej roli w komercyjnej stronie rozwoju nowych produktów.
  • Monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej, trendów i analiza działań konkurencji.
  • Odpowiedzialność za przygotowywanie ofert, kalkulacji, tworzenie prezentacji dla klientów, negocjowanie warunków współpracy i umów.
  • Odpowiedzialność za płynne wdrożenie całego kontraktu i finalizację zamówienia.
  • Analiza potrzeb klienta z wykorzystaniem zewnętrznych narzędzi analitycznych.

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży na stanowisku kierowniczym związane z obsługą kluczowych klientów (minimum 3 lata).
  • Wykształcenie wyższe.
  • Samodzielność w prowadzeniu projektów sprzedażowych
  • Dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie minimum B2).
  • Analityczne myślenie.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne .
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Premię za realizację celów.
  • Laptop, telefon komórkowy, samochód.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:

  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – "System zarządzania jakością" – od 1999 roku,
  • ISO 14001 "System zarządzania środowiskowego" – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – "System zarządzania bezpieczeństwem żywności" – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi