Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Key Account Manager

Miejsce pracy: Polska

Dla naszego klienta - firmy o zasięgu międzynarodowym z branży sanitarnej, poszukujemy doświadczonego Key Account Managera.

Twoje zadania:

  • Realizacja planów sprzedażowych i marżowych w dedykowanym kanale.
  • Utrzymanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami firmy.
  • Uczestnictwo w negocjacjach warunków handlowych.
  • Raportowanie zgodnie z przyjętymi standardami.
  • Wdrażaniu nowych produktów na rynek.
  • Współpraca z innymi zespołami w ramach organizacji w szczególności działy TM, oraz Marketingu produktowego, czy Customer Services.
  • Bieżące monitorowanie oraz raportowanie działań konkurencji.
  • Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb wewnętrznych.

Czego oczekujemy:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (branża budowlana, wykończenia wnętrz, sanitarna, FMCG).
  • Minimum 3 zakończone cykle negocjacyjne z kluczowymi klientami.
  • Umiejętność wyboru priorytetów oraz planowanie i organizowanie pracy.
  • Wysokie zdolności organizacyjne, analityczne i negocjacyjne.
  • Znajomość aplikacji pakietu MS Office, w szczególności programów Excel i Power Point.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych.

Benefity:

  • Praca w stabilnej firmie o zasięgu międzynarodowym.
  • Współpraca w oparciu o umowę o pracę.
  • Jasny, oparty o cele system premiowy.
  • Praca w trybie hybrydowym (jeden dzień w tygodniu w biurze).
  • Samochód służbowy klasy premium oraz inne niezbędne narzędzia do pracy.
  • Opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenia grupowe na preferencyjnych warunkach.
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wczasów, dodatki świąteczne.

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi