Numer oferty: StPr/24/1415
- Współtworzenie i operacyjne wdrażanie strategii sprzedaży omnichannel (B2B, B2C,
D2C, e-commerce, marketplace) dla rynków polskich oraz zagranicznych.
- Odpowiedzialność za ścieżkę zakupową Klienta i optymalizację lejka.
- Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań klientów i wskaźników
sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości ich poprawy.
- Zarządzanie relacjami z klientami online i dbanie o wysoką jakość obsługi.
- Poszukiwanie i realizacja rozwiązań, narzędzi i trendów skierowanych na wzrost
sprzedaży.
- Analiza konkurencji i rynku w celu tworzenia najlepszej oferty dla Klientów.
- Rozwój sprzedaży poprzez współpracę z Klientami oraz Dostawcami.
- Opracowywanie planów wprowadzenia nowych produktów na rynki krajowe i
zagraniczne oraz nadzór nad ich realizacją.
- Ścisła współpraca z dostawcami pod kątem wdrożenia produktów na rynek polski i
zagraniczny.
- Nadzór nad utrzymaniem optymalnych stanów magazynowych i realizacja polityki
zakupowej.
- Zarządzanie pracą kilkuosobowego Działu Handlowego z obszarów zakupy,
sprzedaż, obsługa klienta.
- Motywowanie oraz rozwijanie pracowników.
- Współpraca z innymi działami Spółki (w tym szczególnie z działem
e-commerce/marketingu).
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o przesłanie Cv za pośrecnitwem poczty elektronicznej na adres l.labuz@zolta.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.