#

Kierownik ds. Kadr i Płac - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

 

Poszukujemy doświadczonego Kierownika ds. Kadr i Płac, który będzie odpowiedzialny za nadzór oraz operacyjną realizację procesów kadrowo-płacowych. Idealny kandydat to osoba o silnych kompetencjach merytorycznych w zakresie zagadnień związanych z czasem pracy, angażująca się operacyjnie w codzienne zadania. Szukamy Kandydata którego cechują również umiejętności: optymalizacji procesów, tworzenia i wdrażania rozwiązań kadrowo-płacowych, a także dobra znajomość systemu SAP i języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

 

 

Kierownik ds. Kadr i PłacMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Nadzór nad kompleksową obsługą procesów kadrowo-płacowych w firmie;
  • Naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń pracowniczych, w tym świadczenia związane z czasem pracy (nadgodziny, urlopy, absencje);
  • Ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników;
  • Optymalizacja procesów kadrowo-płacowych, proponowanie usprawnień i wdrażanie nowych rozwiązań;
  • Tworzenie, dokumentowanie i wdrażanie procedur kadrowo-płacowych;
  • Analiza i raportowanie danych z zakresu kadr i płac dla zarządu oraz innych działów;
  • Współpraca z działem księgowości, audytem wewnętrznym i zewnętrznym oraz instytucjami publicznymi (ZUS, US, PIP);
  • Zarządzanie zespołem pracowników działu kadr i płac oraz zapewnianie efektywności pracy zespołu;
  • Optymalizacja wykorzystania systemów kadrowo-płacowych (SAP) oraz wsparcie w rozwoju systemów informatycznych;
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy oraz implementacja ich w codziennych procesach.

 

Wymagania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze kadr i płac;
  • Doskonała znajomość zagadnień związanych z czasem pracy i wynagrodzeniami;
  • Praktyczna znajomość systemu SAP w obszarze kadr i płac – warunek konieczny;
  • Umiejętność optymalizowania procesów, tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań;
  • Znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych;
  • Angielski na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie);
  • Umiejętności analityczne oraz doświadczenie w przygotowywaniu raportów i analiz;
  • Dobre umiejętności organizacyjne i zdolności przywódcze, doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Samodzielność i zaangażowanie;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, etc.);
  • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestniczenia w ciekawych projektach;
  • Możliwość pracy hybrydowej.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi