#

Kierownik Działu Obsługi Klienta - rekrutacja online

HRK S.A.

Łódź, łódzkie

HRK S.A.
Kierownik Działu Obsługi KlientaMiejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usług
  • Zarządzanie i organizowanie pracy zespołu
  • Doskonalenie procedur i narzędzi w celu zwiększenia efektywności obsługi klienta.
  • Wprowadzanie innowacji i nowych usprawnień
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy, w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta
  • Dbanie o atmosferę, zaangażowanie, motywację i rozwój zespołu
  • Raportowanie działań i efektów pracy

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w contact center
  • Kompetencje liderskie, w tym umiejętność budowania, motywowania i inspirowania zespołu
  • Umiejętność inicjowanie i wdrażanie rozwiązań
  • Umiejętność analizowania danych i generowania raportów dotyczących efektywności działań
  • Znajomości standardów obsługi klienta
  • Wykształcenie wyższe

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet benefitów 
  • Dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi