Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0551


Obowiązki:

1. Nadzór nad organizowaniem i realizowaniem działań zapewniających właściwy stan sanitarno - techniczny obiektów Spółki.
2. Nadzór na prowadzeniem spraw związanych z kompleksowym zarządzaniem sprzętem i aparaturą medyczą Spółki, w tym prowadzeniem spraw dotyczących serwisowania przeglądów technicznych, prowadzeniem ewidencji sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Spółki.
3. Nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych i pozostałego wyposażenia Spółki.
4. Zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości i obiektów podmiotu leczniczego poprzez przeprowadzanie okresowych przeglądów, przygotowywanie planów i zakresów remontów oraz ich nadzorowanie, nadzór nad naprawami i drobnymi remontami wykonywanymi przez pracowników.
5. Nadzór nad prowadzeniem spraw w zakresie zaopatrzenia w gazy medyczne, wodę, energię elektryczną i cieplną, ścisły nadzór i utrzymywanie w należytym stanie technicznym instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacji i klimatyzacji, instalacji elektrycznej i cieplnej.
6. Nadzór nad organizowaniem warunków pobytowych pacjentów w szpitalu zgodnie z zapotrzebowaniem oddziałów szpitalnych, w tym organizacją dostaw i praniem bielizny, organizacją żywienia pacjentów.
7. Koordynowanie i prowadzenie nadzoru nad procesem zaopatrzenia.
8.Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku na terenie i w obiektach Spółki oraz nad zapewnieniem w obiektach szpitalnych wymaganych warunków sanitarno-epidemiologicznych.
9. Nadzór nad systemem informatycznym oraz zapewnieniem sprawnej łączności telefonicznej.
10. Nadzór nad organizowaniem i koordynacją transportu sanitarnego.
11. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki odpadami.
12. Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z wynajmem lub dzierżawą pomieszczeń.
13. Dokonywanie opisu przedmiotu zamówienia dla potrzeb zamówień publicznych, opracowywanie kosztorysów inwestycji.
14. Pozyskiwanie kontrahentów do planowanych inwestycji.
15. Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i od zdarzeń medycznych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: budowlane lub techniczne

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie w zakresie pracy na stanowisku kierowniczym związanym z obsługą infrastruktury firmy, zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, znajomość regulacji prawnych w zakresie odpowiadającym profilowi Spółki (w tym prawa budowlanego).Umowa na okres próbny - 3 miesiące od daty podpisania umowyPraca w godzinach 7.30-15.30


Miejsce pracy: Mieszka I 7 pokój 3.018 III p., 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: .

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi