Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0044


Obowiązki:

1. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,
utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej
czystości,
2. prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego,
3. dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp, organizacja remontów bieżących
(poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją) przestrzeganie
dyscypliny budżetowej,
4. organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych
budynków i terenu,
5. organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,
6. współpraca z działem zamówień publicznych w zakresie przygotowania procedur zakupowych,
realizacji i odbioru usług i dostaw koniecznych do utrzymania i eksploatacji budynków, w tym również
potwierdzenie merytoryczne dokumentów finansowo księgowych.
7. udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej,
8. udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,
9. kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów,
10. odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac
remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,
11. planowanie zakupów maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury dokonywanie
kontroli wewnętrznej,
12. prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do
utrzymywania czystości, materiałów eksploatacyjnych itp.,
13. realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora,
14. organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,
zlecenie prac o charakterze usługowym,
15. prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz
infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych
remontów,
16. przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych,
17. prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu,
18. prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne,
19. prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,
sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych,
20. uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,
21. przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,
22. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,
23. dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,
24. obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),
nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska)



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)



Miejsce pracy: SZKOLNA 4, 97-505 Dobryszyce, powiat: radomszczański, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: 1. Życiorys (CV)2. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje.3. Kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy.4. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni prawpublicznych.6. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: Kierownikgospodarczy.7. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracydla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.Kserokopie dokumentów wymienionych w punkcie 2-3 muszą być poświadczone za zgodność z oryginałemprzez kandydata.VII. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Termin: 31.01.2025r. do godz. 12:00Sposób: Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczegow Dobryszycach w zamkniętej kopercie na której należy umieścić tytuł Nabór na stanowisko Kierownikagospodarczego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach lub listem poleconym naadres poniżej. Decyduje data wpływu.Miejsce: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach ul. Szkolna 4, 97-505 Dobryszyce.VIII. Informacje dodatkowe1. Dokumenty, Które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.2. Telefon kontaktowy 446******.3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowykwalifikacyjnej.4. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej szkoły .5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikują się do rozmowy kwalifikacyjnej zostanąodesłane pocztą

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/01/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Marketing / PR / Social Media

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi