Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0011


Obowiązki:

1.kierowanie zespołem pracowników obsługi i administracji w tym organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisani BHP;
2.zapewnianie sprawności techniczno eksploatacyjnej budynków i urządzeń terenowych, prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów i urządzeń;
3.sprawowanie nadzoru nad ekonomiczną gospodarką składników majątku, mediów (energią, gazem, wodą) samochodową, zaopatrzenia;
4.sprawowanie nadzoru nad znakowaniem sprzętu ośrodka, prowadzeniem ewidencji wyposażenia, uzgodnieniem ilościowego i wartościowego stanu inwentarza z zapisami księgowymi, sporządzaniem protokołów zużycia, zniszczenia , kradzieży lub przekazania;
5.dokonywanie okresowych przeglądów obiektów, sprzętu, urządzeń, warunków pracy i nauki;
6.współuczestniczenie przy planowaniu oraz organizowaniu działań gospodarczych, zapewniających poprawę warunków bytowych (naprawy, modernizacje, remonty itp.);
7.współuczestniczenie w projektowaniu budżetu ośrodka, w tym szczególnie na wydatki administracyjno gospodarcze, techniczno eksploatacyjne, remontowe, materiałowe itp.;
8.nadzorowanie utrzymania we właściwej kulturze terenów zielonych w obrębie jednostki;
9.dysponowanie środkami transportu ośrodka zgodnie z wewnętrznymi przepisami;
10.nadzorowanie pracy i zadań kadr;
11.dbanie o właściwą organizację stanowisk pracy administracji i obsługi w celu zabezpieczenia baz danych osobowych, podlegających ochronie;
12.biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, Power Point, MS Office), obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych);
13.zdolność analitycznego myślenia i umiejętności komunikacyjne;
14.swobodna umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
15.łatwość w redagowaniu pism urzędowych;
16.umiejętność interpretowania przepisów;
17.umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, sprawozdań;
18.dyspozycyjność;
19.odpowiedzialność, rzetelność , solidność;
20.komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, kreatywność;
21.perfekcyjna organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem.
22.dwuletni staż (doświadczenie) na stanowisku.

Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie internetowej ośrodka: https://bip.szubin.oow.gov.pl/artykuly/127/zasady-naboru



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), inne



Miejsce pracy: Kcyńska 36, 89-200 Szubin, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: 1. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie do celów prowadzonej rekrutacji,2. kwestionariusz osobowy zawierający datę urodzenia, dane kontaktowe,3. kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i wymagane kwalifikacje niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku,4. oświadczenie o niekaralności,5. oświadczenie o niefigurowaniu w Rejestrze przestępstw na tle seksualnym.Dokumenty proszę składać w sekretariacie OOW w Szubinie do dnia 17 stycznia 2025r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu do Ośrodka).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/01/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Marketing / PR / Social Media

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi