Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Reprezentujemy międzynarodową firmę produkcyjną, która jest stabilnym pracodawcą w regionie. Firma posiada 2 zakłady produkcyjne w Polsce zatrudniające razem kilkaset osób. Organizacja dostarcza swoje produkty do znaczących międzynarodowych organizacji.
Kierownik Obsługi Klienta - firma produkcyjnaMiejsce pracy: Bełchatów
Codzienne obowiązki obejmują:
Zarządzanie i koordynowanie prac zespołu obsługi klienta (ok. 10 osób)
Monitorowanie i analizowanie wskaźników jakości obsługi
Rozwiązywanie bieżących problemów i zapytań klientów
Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących obsługi klienta
Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości usług
Wymagania:
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku idealnie w firmie o profilu produkcyjnym
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem jest wymogiem koniecznym
Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji jest wymogiem koniecznym
Mile widziane doświadczenie w pracy na systemie SAP
Świetne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
Znajomość narzędzi do monitorowania jakości obsługi klienta
Pracowaca oferuje:
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
Możliwości rozwoju zawodowego
Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje
Praca w stabilnej i rozwijającej się firmie
Premia roczna (13nastka)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.