Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Kierownik Obszaru Serwisowego w Salonie Firmowym
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę kodeksową,
- Pracę na pełen etat,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Benefity do wyboru - karta sportowa, opieka medyczna,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie całością działań w obszarze serwisowym Salonu Firmowego,
- Koordynowanie działań pracowników w zakresie przyjmowania urządzeń do serwisu, procesu naprawczego oraz obsługi Klienta,
- Odpowiedzialność za jak najwyższy poziom usług, osiąganie wyznaczonych celów w zakresie operacji technicznych, dostępności produktów i zadowolenia Klienta,
- Dbanie o zwiększenie zadowolenia użytkowników poprzez proponowanie potencjalnych rozwiązań ulepszających użytkowanie urzadzenia,
- Monitorowanie dostępności części zamiennych w celu zapewnienia naprawy sprzętu na miejscu w jak najkrótszym czasie,
- Pełnienie obowiązku kierownika zespołu obejmujące: szkolenie, motywowanie i ocenę wyników zespołu,
- Wykonywanie zadań administracyjnych związanych z obszarem usługowym Salonu,
- Wsparcie w rozwiązywaniu najtrudniejszych spraw i skarg konsumentów,
- Regularne raportowanie i przeprowadzanie analizy danych dotyczących wydajności działania i osiągniętych wyników w obszarze usług.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- Wykształcenie wyższe,
- Wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem,
- Silne zdolności przywódcze, analityczne i zdolność rozwiązywania problemów,
- Doświadczenie w zarządzaniu sklepem / serwisem,
- Znajomość przepisów prawnych i ograniczeń w zakresie prawa konsumenckiego,
- Wiedza na temat standardów i praktyk branżowych,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
Numer referencyjny: KOS/08/2018/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.