#

Kierownik Obszaru Serwisowego w Salonie Firmowym

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Kierownik Obszaru Serwisowego w Salonie Firmowym

Miejsce pracy: Warszawa

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę kodeksową,
  • Pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Benefity do wyboru - karta sportowa, opieka medyczna,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku.

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie całością działań w obszarze serwisowym Salonu Firmowego,
  • Koordynowanie działań pracowników w zakresie przyjmowania urządzeń do serwisu, procesu naprawczego oraz obsługi Klienta,
  • Odpowiedzialność za jak najwyższy poziom usług, osiąganie wyznaczonych celów w zakresie operacji technicznych, dostępności produktów i zadowolenia Klienta,
  • Dbanie o zwiększenie zadowolenia użytkowników poprzez proponowanie potencjalnych rozwiązań ulepszających użytkowanie urzadzenia,
  • Monitorowanie dostępności części zamiennych w celu zapewnienia naprawy sprzętu na miejscu w jak najkrótszym czasie,
  • Pełnienie obowiązku kierownika zespołu obejmujące: szkolenie, motywowanie i ocenę wyników zespołu,
  • Wykonywanie zadań administracyjnych związanych z obszarem usługowym Salonu,
  • Wsparcie w rozwiązywaniu najtrudniejszych spraw i skarg konsumentów,
  • Regularne raportowanie i przeprowadzanie analizy danych dotyczących wydajności działania i osiągniętych wyników w obszarze usług.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem,
  • Silne zdolności przywódcze, analityczne i zdolność rozwiązywania problemów,
  • Doświadczenie w zarządzaniu sklepem / serwisem,
  • Znajomość przepisów prawnych i ograniczeń w zakresie prawa konsumenckiego,
  • Wiedza na temat standardów i praktyk branżowych,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.


Numer referencyjny: KOS/08/2018/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi