Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału w Bazie Oznakowania Nawigacyjnego w Świnoujściu

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kieruje i nadzoruje prawidłową prace grupy technicznej w celu zapewnienia terminowości i jakości realizowanych zadań;
  • organizuje i nadzoruje prawidłowy i zgodny z przepisami przebieg remontów, modernizacji jednostek pływających w celu zapewnienia pełnej sprawności technicznej;
  • sporządza specyfikacje remontowe jednostek pływających, obiektów nawigacyjnych w celu przeprowadzenia zamówień publicznych;
  • organizuje prace i nadzoruje sprawy związane z transportem kołowym oraz urządzeniami technicznymi w celu ich prawidłowej pracy;
  • prowadzi kontrole i paszportyzację dokumentacji jednostek pływających w celu posiadania odpowiednich kart bezpieczeństwa i upoważnień.


Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

  • Brak wind, brak podjazdu, wejście schodami;

  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych;

  • Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, miejsca trudno odstępne i na wysokości (inspekcje);

  • Wysiłek fizyczny;

  • Krajowe wyjazdy służbowe.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.

  • WYNAGRODZENIE ZASADNICZE - 7 200,00 ZŁ. BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku mechanicznym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
przy remontach statków lub jako mechanik okrętowy z dyplomem na poziomie zarządzania

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;
  • Znajomość zagadnień technicznych związanych z taborem pływającym;
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych i kodeksu pracy;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty należy przesłać na adres:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Pl. Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    lub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu I piętro, pokój 130

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/06/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi