HOTEL SŁONECZNY MŁYN to jedyny położony nad rzeką Brdą w Bydgoszczy hotel czterogwiazdkowy, który powstał dzięki zaadaptowaniu na cele usługowe XIX-wiecznego młyna zbożowego. Aranżacja wnętrza w hotelu nawiązuje do stylu wnętrzarstwa rodem z początku XX wieku. Występują więc tu elementy secesyjne i detale Art Deco.
Wystrój na poszczególnych piętrach hotelu jest pomyślany według przemijających pór roku: wiosny, lata, jesieni, zimy. Dzięki temu każdy nocleg w naszych progach, będzie niezapomnianą przygodą. Ponadto obiekt otacza malowniczy ogród z bezpośrednim dostępem do zejścia nad samą rzekę.
To malownicze położenie w połączeniu z wysoką jakością świadczonych usług i bogatym zapleczem, oprócz zapewnienia komfortowych noclegów, pozwalają również zorganizować w naszym obiekcie wieczór panieński, wesele czy konferencję.
Do dyspozycji gości hotelowych są: restauracja, sale konferencyjne, sale weselne, spa.
Hotel Słoneczny Młyn Sp. z o.o. Sp. K.**** od 4 lat najlepszy hotel w Bydgoszczy poszukuje pracowników na stanowisko:
Wystrój na poszczególnych piętrach hotelu jest pomyślany według przemijających pór roku: wiosny, lata, jesieni, zimy. Dzięki temu każdy nocleg w naszych progach, będzie niezapomnianą przygodą. Ponadto obiekt otacza malowniczy ogród z bezpośrednim dostępem do zejścia nad samą rzekę.
To malownicze położenie w połączeniu z wysoką jakością świadczonych usług i bogatym zapleczem, oprócz zapewnienia komfortowych noclegów, pozwalają również zorganizować w naszym obiekcie wieczór panieński, wesele czy konferencję.
Do dyspozycji gości hotelowych są: restauracja, sale konferencyjne, sale weselne, spa.
Hotel Słoneczny Młyn Sp. z o.o. Sp. K.**** od 4 lat najlepszy hotel w Bydgoszczy poszukuje pracowników na stanowisko:
Kierownik Recepcji / Manager Rezerwacji
Zadania:
- Organizacja pracy Recepcji podczas prowadzonych zmian zgodnie z obowiązującymi standardami.
- Samodzielne prowadzenie dyżurów.
- Sprawne postępowanie z wszelkimi sytuacjami dotyczącymi gości z nastawieniem na ich pozytywne rozwiązanie.
- Szkolenie i motywowanie pracowników, w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi gości.
- Dbałość o realizowanie strategii sprzedażowej.
- Zapewnienie efektywnej współpracy i komunikacji z innymi działami hotelu.
- Budowanie relacji z Gośćmi.
Nasze oczekiwania:
- Minimum rok doświadczenia w pracy w recepcji hotelowej na stanowisku kierowniczym.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Znajomość profesjonalnych standardów obsługi klienta.
- Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami.
- Umiejętność rozwiązywania sytuacji problemowych.
- Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
- Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym.
- Dodatkowym atutem będzie umiejętność pracy w systemie prohott.
Oferujemy:
- Pracę w prestiżowej firmie.
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Miłą atmosferę w młodym, energicznym zespole.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.