Numer oferty: StPr/25/0252
-zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami firmy
-nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami hurtowymi i detalicznymi
-rozbudowa lokalnego rynku zgodnie z ogólnymi założeniami firmy
-systematyczna kontrola w zakresie regulowania płatności, linii kredytowych Klientów oraz ich sytuacji finansowej,
-monitorowanie cen i działań konkurencji,
-nadzór nad magazynem towarów i ich ekspedycją, prowadzenie ewidencji
-nadzór nad serwisem gwarancyjnym,
prowadzenie i nadzór nad gospodarka odpadami i surowcami wtórnymi,
-organizowanie odbioru dostaw oraz bieżący nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem, jak również zabezpieczaniem przed kradzieżą
-zarządzanie zespołem - motywowanie, kierowanie, rozwój
-realizacja planów sprzedażowych
-raportowanie wyników
-obsługa operacji bankowych,
-nadzór nad obiektem, dbałość o jego stan techniczny, utrzymanie porządku i estetyki oraz zabezpieczanie przed kradzieżą mienia.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Składowa 11/35, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.