Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0160


Obowiązki:

1. Prawidłowa i efektywna organizacja własnego czasu pracy.
2. Stała współpraca z innymi działami w zakresie udzielania pomocy przy wykładaniu asortymentu w związku z dbałością o marżę sklepu.
3. Współodpowiedzialność za inwenturę i wyniki ekonomiczne marżę, obrót i straty, sporządzanie okresowej inwentaryzacji oraz jej analiza.
4. Utrzymanie czystości, dbanie o ciągłe zaopatrzenie dział oraz rotację towaru, pilnowanie implantacji przez cały dzień, kontrola etykiet i afiszy, informowanie kas i wszelkich zmianach, utrzymanie sprzętu w czystości.
5. Sprawdzanie stanu opakowań oraz systematyczna kontrola etykiet cenowych na towarach.
6. Znajomość asortymentu i poszczególnych produktów, znać i mieć opanowane cadencier, obliczać ceny detaliczne oraz różne wskaźniki, prowadzić codzienne zarządzanie marżą, zarządzanie stratami (prowadzenie protokołów strat), kontrola dowodów dostawy ze stanem faktycznym oraz kontrola B.N.C.
7. Kontrola zgodności cen na półkach oraz bieżące ich aktualizowanie zgodnie z odpowiadającym im towarem.
8. Tworzenie dobrej atmosfery w zespole, informowanie pracowników o tym co dzieje się w sklepie, odpowiednie przekazywanie kompetencji oraz rozdzielanie zadań, kontrola pracy oraz zarządzanie wydajnością, szkolenie i ocenianie pracowników
9. Dbanie o optymalizację półek (maksymalne wykorzystanie powierzchni sprzedaży), dostosowanie się do sezonowości, reklama w miejscu sprzedaży
10. Dbałość o powierzony sprzęt, urządzenia i materiały stanowiące wyposażenie sklepu
11. Dbałość o atrakcyjny wygląd stoiska, swój wygląd zewnętrzny, zapoznanie się z nowymi produktami oraz udzielanie wyczerpujących informacji o produktach Klientom z równoczesnym zachęceniem ich do kupna - kulturalna i miła obsługa Klientów, w tym stała pomoc i doradztwo,
12. Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Zarządzanie zespołem ludzkim
  • obsługa komputera

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące
  • średnie zawodowe 4-letnie
  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie branżowe
  • średnie zawodowe

Zawód:

  • Kierownik sklepu / supermarketu (wymagany staż - lata: 2)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagane minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownik sklepuCV na e-mail: kadry.przeworsk@bricomarche.pl


Miejsce pracy: Mickiewicza 105, 37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: CV na e-mail: kadry.przeworsk@bricomarche.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/03/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi