Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0985


Obowiązki:

Kierowanie, organizacja pracy, nadzór i odpowiedzialność za właściwe funkcjonowanie Warsztatu zgodnie z przepisami z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób z niepełnosprawnością ( Dz. U. z 2023 r. poz. 100 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2024r. w sprawie warsztatów terapii zajęciowej ( Dz. U. z 2023r. poz. 2248, ze zm.)- Współdziałanie z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zmierzających do pełnej realizacji zadań WTZ,- Nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe formułowanie programów rehabilitacyjnych oraz okresowa ocena efektów rehabilitacyjnych w odniesieniu do poszczególnych uczestników,- Nadzór i kontrola nad dokumentacją prowadzoną przez podległy personel ,- Współpraca z rodzicami i opiekunami uczestników WTZ,- Planowanie rozkładu zajęć i ustalenia przerw wakacyjnych uczestników WTZ,- Wykonywanie czynności z zakresu praca pracy wobec pracowników WTZ,- Planowanie czasu pracy, grafiki urlopów.- rozliczanie ewidencji czasu pracy podległego personelu, czynny udział w pracy Rady Programowej WTZ,- efektywna realizacja zadań i celów,- sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań WTZ,- Decydowanie, przy akceptacji Zarządu Stowarzyszenia o zatrudnianiu pracowników. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia WTZ w sprzęt i urządzenia niezbędne do właściwej realizacji pracy,- Utrzymanie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy WTZ,- wydawanie zarządzeń wewnętrznych, sprawowanie kontroli, zaleceń pokontrolnych i poleceń służbowych pracownikom.

Planowany termin zatrudnienia: od 1 stycznia 2025r.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Niezbędne wymagania:wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, psychologia, pedagogika, oligofrenopedagogika, terapia zajęciowa, socjologia- staż pracy min. 5 lat; preferowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; oświadczenie o niekaralności.Wymagania dodatkowe:inne kwalifikacje zawodowe zwiększające predyspozycje do zarządzania, kierowania placówką sprawującą opiekę nad osobami z niepełnosprawnością oraz znajomość funkcjonowania warsztatów terapii zajęciowej; zdolności organizacyjne oraz umiejętność kierowania zespołami ludzkimi; odporność na stres; odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność, dokładność, systematyczność, dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, kreatywność, wysoka kultura osobista.


Miejsce pracy: Gen. Tadeusza Kościuszki 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,- życiorys zawodowy,- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kursy, certyfikaty,-oświadczenie o niekaralności.Wszystkie dokumenty należy poświadczyć za zgodność z oryginałem.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Siedzibie Stowarzyszenia SPRAWNI INACZEJ na wskazany powyżej adres lub pocztą. Kandydaci spełniający wymagania formalne, określane w ogłoszeniu, zostną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu konkursu.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/11/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi