Opis stanowiska pracy

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w call center, obejmujące zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące
  • znajomość funkcjonowania baz leadów
  • umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi do telefonicznej obsługi klienta
  • zdolność do szybkiego i efektywnego podejmowania decyzji w trakcie rozmów z klientami
  • profesjonalne i indywidualne podejście do każdego klienta
  • otwartość na rozmowy z klientami
  • samodzielność oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • realną możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego 
  • zatrudnienie na pełen etat od poniedziałku do piątku
  • przyjazną atmosferę i niezbędne narzędzia pracy 
  • dofinansowanie opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego
  • dostęp do platformy benefitowej 
  • dofinansowanie do karty sportowej Multisport
  • pracę w komfortowym biurze przy ul. Żmigrodzkiej 244 we Wrocławiu 

Prezentacja firmy

Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej specjalizującą się w rekrutacj... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/01/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi