Dla naszego klienta – technologicznej firmy dostarczającego oprogramowanie do sektora facility managment, lidera w swojej branży obsługującego ponad 1000 klientów, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Konsultant ds. Wsparcia Serwisowego
Miejsce pracy: MysłowiceOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Udzielanie wsparcia serwisowego Klientom firmy, w zakresie wdrożenia,
- Analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
- Udzielanie porad informatycznych,
- Konfiguracja oprogramowania,
- Monitorowanie i analiza wydajności systemów IT.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Komunikatywności i umiejętności pracy z klientem,
- Doświadczenia we wdrażaniu oprogramowania (kadry i płace i/lub finanse i księgowość) - minimum 2 lata,
- Dobrej znajomości przepisów związanych z prawem pracy i/lub ustawą o rachunkowości - umiejętności zastosowania wiedzy przy wdrażaniu systemu u klientów,
- Dobrej znajomości arkuszy kalkulacyjnych - w zakresie potrzebnych do masowych prac z danymi zbiory liczone w setkach/ tysiącach wierszy,
- Wiedzy o relacyjnych bazach danych SQL - mile widziana.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w firmie o mocnej pozycji na rynku,
- Możliwość częściowej pracy zdalnej (w początkowym okresie zatrudnienia w pełni z biura. Po 1-2 miesiącach współpracy 80% zdalnie).
- Dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej,
- Dofinansowanie do kartę sportową,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz praktycznych umiejętności w rozwojowej branży,
- Przejrzysty system rozwoju kariery,
- Przyjazną atmosferę pracy w firmie oferujące stabilne, długofalowe zatrudnienie.