Opis stanowiska pracy
Żyj na pełnych obrotach, pracuj w rytmie, który Ci odpowiada! Dołącz do Nas jako:
Koordynator Brand Master w MS Services dla Philip Morris!
"Buduj zespoły, inspiruj ludzi, twórz niesamowitą atmosferę pracy! Dołącz do naszej ekipy i razem osiągnijmy wyjątkowe cele!"
Praca na terenie Poznania, Szczecina, Zielonej Góry i miast okolicznych
Twoje zadania to:
- Nadzór i Motywacja: Będziesz nadzorować realizację zadań i wspierać zespół w osiąganiu celów, motywując go do osiągania ponadprzeciętnych wyników.
- Rozwój Aktywności Konsumenckich: Będziesz aktywnie uczestniczyć w rozwoju aktywności na swoim terenie, tworząc wyjątkowe doświadczenia dla konsumentów.
- Koordynacja pracy zespołu: Będziesz koordynował pracę zespołu Brand Masterów/Masterek, aby realizować zaplanowane akcje i osiągać postawione cele.
- Szkolenia i Wsparcie: Będziesz szkolić i wspierać swój zespół w osiąganiu doskonałych wyników.
- Zarządzanie Działaniami Operacyjnymi: Będziesz zarządzał logistyką materiałów marketingowych i strojów.
Wymagania
- Planowanie, organizacja, orientacja na cel: Doskonała umiejętność organizacji i planowania pracy, zwłaszcza w kontekście zarządzania rozproszonym zespołem i prowadzenia go do realizacji założonych celów.
- Komunikacja i Relacje Biznesowe: Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umożliwiające efektywną komunikację i budowanie relacji z członkami zespołu i klientami.
- Doświadczenie w Sprzedaży/Obsłudze Klienta: Doświadczenie w obszarze sprzedaży/obsługi klienta, aby skutecznie wspierać zespół w realizacji celów.
- Kreatywność i Innowacyjność: Umiejętność poszukiwania nowych rozwiązań i generowania innowacyjnych pomysłów, wspierając ciągłe doskonalenie działań zespołu.
- Prawo Jazdy Kat. B
Jeśli szukasz pracy, która pozwoli Ci żyć na pełnych obrotach, osiągać super wyniki ze swoim Brand Master Teamem i rozwijać się w dynamicznym środowisku, to ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do Nas już dziś!
Prezentacja firmy
Jesteśmy agencją BTL zapewniającą swoim klientom kompleksowe wspa...
Jesteśmy agencją BTL zapewniającą swoim klientom kompleksowe wsparcie sprzedaży na terenie całej Polski. Usługi, jakie świadczymy obejmują między innymi: merchandising, outsourcing sił sprzedaży (zespołów przedstawicieli handlowych i merchandiserów), promocje sprzedaży i eventy promocyjne (animacje sprzedaży, konkursy, roadshows i in.), akcje sprzedażowe (np. związane z wprowadzeniem nowego produktu na rynek) oraz działania interaktywne wykorzystujące Internet, telefonię mobilną w celu wsparcia sprzedaży i promocji sprzedaży.
Misja
Naszą misję - dostarczać wysokiej jakości usługi wsparcia sprzedaży w celu zwiększenia efektywności działań liderów rynku - wypełniamy, dzięki zespołowi specjalistów o wieloletnim doświadczeniu w pracy dla liderów rynku, wysokim standardom pracy i zarządzania projektami, automatyzacji oraz kontroli procesów w ramach prowadzonych projektów.
Doświadczenie
Działamy na rynku od 2003 roku, ale nasze kompetencje czerpiemy z blisko 15-letniej działalności dystrybucyjnej NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna oraz jej poprzedników prawnych. NAVO PGD, która jest większościowym udziałowcem MS Services, jest strategicznym partnerem Procter & Gamble na rynku tradycyjnym w Polsce. Do tej pory pracowaliśmy dla najbardziej wymagających partnerów na terenie całej Polski, w tym m.in.: Protecter & Gamble, Lexmark, Pepsi Cola, Masterfoods, Tchibo, Danone czy Wizz Air.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/09/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie