#

Koordynator Projektów Charytatywnych dla Zwierząt

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Koordynator Projektów Charytatywnych dla Zwierząt

Miejsce pracy: Kraków

Twoje zadania:

  • Budowanie i utrzymywanie korzystnych relacji z partnerami charytatywnymi oraz kluczowymi liderami opinii.

  • Promowanie współpracy między firmą a organizacjami charytatywnymi.

  • Prowadzenie dokładnej dokumentacji dotyczącej działań charytatywnych.

  • Comiesięczne przygotowywanie raportów z działań charytatywnych dla kierownika ds. sprzedaży i marketingu.

  • Bliska współpraca z centralnym zespołem odpowiedzialnym za działania charytatywne.

  • Wspieranie lokalnego Social Media Managera w tworzeniu i dostarczaniu treści związanych z działalnością charytatywną.

  • Zastępowanie Social Media Managera w razie potrzeby, zwłaszcza w zakresie odpowiadania na zapytania dotyczące działalności charytatywnej.


Czego oczekujemy:

  • Wysoka kultura osobista i umiejętność nawiązywania relacji.

  • Doskonała organizacja pracy.

  • Samodzielność i proaktywność.

  • Umiejętność kreatywnego myślenia.

  • Znajomość działań z zakresu CSR.

  • Biegła znajomość języka angielskiego (B2/C1).

  • Doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowymi będzie dodatkowym atutem.

  • Doświadczenie w pracy z mediami społecznościowymi będzie dodatkowym atutem.


Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna

  • MultiSport

  • Ubezpieczenie na życie

  • Możliwość pracy zdalnej

  • Elastyczny czas pracy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Praca realizowana na część etatu (3/4)

  • Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku


Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi