Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1056


Obowiązki:

Prowadzenie ksiąg rachunkowych, księgowanie transakcji gospodarczych, rozliczanie inwentaryzacji, sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań i bilansów finansowych oraz inne elementy z zakresu obowiązków ustalone przez prawo. Nadzór nad archiwizowaniem dokumentów oraz ich kontrola.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Zawód:

  • Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - lata: 5)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : oraz umiejętność pracy z dużą ilością danych.[Umiejętność 1] : Biegła obsługa programów komputerowych. Dokładność, terminowość, cierpliwość, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia


Miejsce pracy: NIEKŁADZKA 5, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/11/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi