Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/1805
Obowiązki:
- wystawianie faktur pozostałej sprzedaży
- prowadzenie ewidencji księgowej oraz windykacji należności i zobowiązań Spółdzielni w powierzonym zakresie
- analiza kwartalna i roczna wyniku finansowego nieruchomości
- przygotowanie zestawień, sprawozdań, analiz i dokumentacji sprawozdawczej i bilansowej w zakresie prowadzonych spraw
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse księgowość
Pozostałe wymagania:
- Wymagania: znajomość prawa podatkowego oraz przepisów dot. rachunkowości, doświadczenie w pracy z pakietem Office (Word, Excel itp.), umiejętność analitycznego myślenia, samodyscyplina i dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, kreatywność. Mile widziane doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej oraz znajomość programu finansowo-księgowego DOM5 Pracodawca oferuje: stabilne warunki zatrudnienia, możliwość przyznania indywidualnej premii za wyniki w pracy, korzystanie z ZFSŚ oraz możliwość rozwoju osobistego. Cv, list motywacyjny oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy składać w siedzibie firmy ul. Zgoda 8 81-361 Gdynia lub elektronicznie sm.baltyk.gdynia@smbaltyk.pl
Miejsce pracy: 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: - cv- list motywacyjny- zgodna na przetwarzanie danych osobowych dostępna na stronie https://www.smbaltyk.pl/oferty-pracy/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia