Opis stanowiska pracy

Poradnia LOGOhelp zatrudni logopedę do oddziału placówki w Bieruniu.
Wymagania:
- przygotowanie pedagogiczne - ukończone studia kierunkowe, - minimum pół roczne doświadczenie w pracy, - chęć rozwoju zawodowego Zakres obowiązków: - prowadzenie diagnoz logopedycznych, - prowadzenie indywidualnej terapii logopedycznej Oferujemy: - Umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę na czas nieokreślony, - stawki od 60 do 80 zł brutto, - pracę w dużej sali (ponad 20 m2), - nowoczesne wyposażenie w nowej placówce - fundusz szkoleniowy dla pracowników - dodatkowe dwa dni urlopu szkoleniowego na rok dla pracowników
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
CV

Prezentacja firmy

Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Z... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/12/2024
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi