Opis stanowiska pracy

Praca na stanowisku logopedy,
Wymagania:
- ukończone studia kierunkowe, - przygotowanie pedagogiczne, - minimum 2-letnie doświadczenie w pracy, - chęć rozwoju zawodowego Zakres obowiązków: Diagnoza i terapia logopedyczna, przesiewowe diagnozy logopedyczne, wsparcie rodziców i nauczycieli, współpraca ze szkołami i placówkami wg potrzeb, udział w posiedzeniach Zespołu Orzekającego i praca w ramach zajęć wczesnego wspomagania rozwoju Oferujemy: Wynagrodzenie zgodnie ze stawkami wynagrodzenia dla nauczycieli, możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego pod okiem wyspecjalizowanej kadry pedagogicznej, przyjazną atmosferę pracy, urlop 35 dni kalendarzowych
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
CV, dyplom ukończenia studiów wyższych magisterskich + suplement lub świadectwo ukoczenia studiów podyplomowych z zakresu logopedii oraz dokument potwierdzający posiadanie przygotowania pedagogicznego
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:

Prezentacja firmy

Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Z... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2025
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi