Opis stanowiska pracy
Praca na stanowisku logopedy,
Wymagania:
- ukończone studia kierunkowe, - przygotowanie pedagogiczne, - minimum 2-letnie doświadczenie w pracy, - chęć rozwoju zawodowego Zakres obowiązków: Diagnoza i terapia logopedyczna, przesiewowe diagnozy logopedyczne, wsparcie rodziców i nauczycieli, współpraca ze szkołami i placówkami wg potrzeb, udział w posiedzeniach Zespołu Orzekającego i praca w ramach zajęć wczesnego wspomagania rozwoju Oferujemy: Wynagrodzenie zgodnie ze stawkami wynagrodzenia dla nauczycieli, możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego pod okiem wyspecjalizowanej kadry pedagogicznej, przyjazną atmosferę pracy, urlop 35 dni kalendarzowych
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
CV, dyplom ukończenia studiów wyższych magisterskich + suplement lub świadectwo ukoczenia studiów podyplomowych z zakresu logopedii oraz dokument potwierdzający posiadanie przygotowania pedagogicznego
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
Prezentacja firmy
Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Z...
Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Za treść i aktualność tych ogłoszeń odpowiadają szkoły i placówki.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/01/2025
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia