Opis oferty pracy Stanowisko logopedy w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce Wymagania: Wykształcenie wyższe- logopedia. Zakres obowiązków: Wykonywanie badań, działalność profilaktyczna, poradnictwo, konsultacje, działalność informacyjno-szkoleniowa oraz inne zadania w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej określone przepisami prawa zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami. Oferujemy: Pełny etat 20/20 Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne): Potwierdzenie kwalifikacji - dyplom/lub dyplomy. Dołącz jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe): nie dotyczy Wzory oświadczeń dostępne na stronie: nie dotyczy Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Z... Rozwiń
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922.)."
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.