Opis stanowiska pracy

Opis oferty pracy Stanowisko logopedy w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce Wymagania: Wykształcenie wyższe- logopedia. Zakres obowiązków: Wykonywanie badań, działalność profilaktyczna, poradnictwo, konsultacje, działalność informacyjno-szkoleniowa oraz inne zadania w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej określone przepisami prawa zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami. Oferujemy: Pełny etat 20/20 Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne): Potwierdzenie kwalifikacji - dyplom/lub dyplomy. Dołącz jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe): nie dotyczy Wzory oświadczeń dostępne na stronie: nie dotyczy Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:

Prezentacja firmy

Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Z... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/10/2024
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi