#

Media Relations & Content Specialist/ Expert (praca na zastępstwo) - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Poszukujemy osoby, która dołączy do wewnętrznego zespołu komunikacji HRK S.A., który wspiera zespoły rekrutacyjne, HR Consultingowe oraz Payroll. 

Media Relations & Content Specialist/ Expert (praca na zastępstwo)Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Aktywna współpraca z mediami (głównie gospodarcze): nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z dziennikarzami i wydawcami, inicjowanie publikacji, współpraca z ekspertami i ekspertkami wewnątrz organizacji w przygotowywaniu komentarzy, artykułów eksperckich, wystąpień radiowych i TV;
  • Prowadzenie biura prasowego (Prowly)
  • Prowadzenie działań z zakresu content marketingu – przygotowywanie wspólnie z zespołami ekspertów raportów rynkowych (od badania po publikację), współpraca przy tworzeniu form video oraz audio, newsletterów;
  • Prowadzenie kanałów social media (LinkedIn, Instagram, YouTube)
  • Wsparcie w organizacji eventów kierowanych do pracowników i klientów

Wymagania:

  • 3-6 lat doświadczenia zawodowego w media relations; preferowane osoby z doświadczeniem w pracy z mediami gospodarczymi, takimi jak Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Forbes; doświadczenie agencyjne lub dział wewnętrzny (firmy B2B, które w komunikacji wykorzystują content marketing);
  • Umiejętność tworzenia różnorodnych treści promocyjnych (od rozbudowanych raportów przez komentarze eksperckie, informacje prasowe, formy wypowiedzi audio i video, przez posty social media, treści przeznaczone na strony internetowe, po newslettery);
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego; idealnie umiejętność redakcji i korekty tekstów (interpunkcja i ortografia na wysokim poziomie);
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z dziennikarzami i twórcami treści; wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne;
  • Umiejętność tworzenia i egzekwowania planów komunikacyjnych;
  • Znajomość social media (FB, Li, YT, Instagram) – umiejętność tworzenia angażującego contentu i prowadzenia komunikacji na kanałach firmowych;
  • Doświadczenie w organizacji eventów;
  • Proaktywność i nastawienie na realizację celów;
  • Angielski co najmniej na poziomie B2;
  • Pożądana znajomość narzędzi: Prowly, Wordpress, Canva

Oferujemy:

  • Pracujemy w trybie hybrydowym: dwa dni home office. Nasze biuro znajduje się w Błękitnym Wieżowcu przy pl. Bankowym (metro Ratusz-Arsenał);
  • Umowa na zastępstwo na okres 15-18 miesięcy;
  • Współpraca oparta o umowę B2B;
  • Wyjazdy integracyjne, imprezy pracownicze, pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta sportowa, dopłata do nauki języka angielskiego)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi