Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1113


Obowiązki:

Analiza dokumentacji projektowej, koordynowanie pracy pracowników własnej firmy i partnerów/podwykonawców, nadzór nad zamówieniami materiałów budowlanych oraz sprzętu budowlanego, współpraca z przedstawicielem zamawiającego, prowadzenie robót budowlanych i nadzór nad jakością wykonywanych robót, rozliczanie kosztów wykonywanych robót, w tym wykonywanie obmiarów, sporządzanie protokołów odbiorów prac, ofertowanie robót



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), budowlane

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie:Wyższe kierunkowe - budownictwoUprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowejWymagania pożądane: Dobra znajomość pakietu MS Office,Prawo jazdy kategorii BPozostałe wymagania: Umiejętność posługiwania się dokumentacją projektową, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, samodzielność


Miejsce pracy: Wolności 44, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mpgk@mpgk.mielec.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/11/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria, Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi