Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0649


Obowiązki:

1)nadzór nad prawidłową eksploatacją urządzeń oczyszczalni ścieków, związanych z oczyszczaniem ścieków i gospodarką osadową, będących w posiadaniu Spółki,
2)nadzór nad prawidłową eksploatacją rowów odprowadzających ścieki oczyszczone do odbiornika, będącymi w posiadaniu Spółki,
3)udział w dokonywanych przeglądach kwalifikacyjnych do remontów kapitalnych urządzeń i obiektów oczyszczalni ścieków,
4)analiza przyczyn zakłóceń oraz ich przeciwdziałanie w funkcjonowaniu urządzeń i budowli znajdujących się na oczyszczalni ścieków,
5)analiza przyczyn zakłóceń oraz ich przeciwdziałanie w funkcjonowaniu technologii oczyszczania ścieków i gospodarką osadową,
6)aktualizacja inwentaryzacji technicznej urządzeń i obiektów oczyszczalni ścieków,
7)nadzór nad pracownikami, szkolenia, przygotowywanie kart pracy,
8)usuwanie przyczyn i skutków awarii na urządzeniach i obiektach oczyszczalni ścieków,
9)nadzór nad gotowością eksploatacyjną układów automatyki urządzeń wod kan.
10)koordynowanie prac pracowników Działu Utrzymania Ruchu na terenie oczyszczalni ścieków.
11)udział przy tworzeniu przez Dział Utrzymania Ruchu harmonogramów przeglądów i remontów maszyn, urządzeń i aparatury kontrolno-pomiarowej,
12)kontrola i weryfikacja zakresu oraz terminowości wymaganych przepisami prawa lub DTR przeglądów i remontów maszyn, środków ochrony zbiorowej, aparatury, itp.
13)organizacja pracy oraz nadzorowanie przygotowania maszyn, obiektów przy przeprowadzaniu przeglądów, remontów, napraw czy prac modernizacyjnych,
14)dokonywanie odbioru maszyn / urządzeń po przeprowadzonych interwencjach remontowych / modernizacyjnych,
15)diagnozowanie przyczyn zakłóceń oraz rozwiązywanie problemów wynikających z bieżącej eksploatacji przy pomocy podległych pracowników oraz innych działów przedsiębiorstwa ze szczególnym udziałem Działu Utrzymania Ruchu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, techniczne

Pozostałe wymagania:

  • Uprawnienia dozorowe i eksploatacyjne: G1/D, G1/E, G2/D, G2/E, G3/D, G3/EPrawo jazdy kat. B Kandydata powinno cechować (cechy i predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności): łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność w wykonywaniu zadań, dyspozycyjność, umiejętność wyciągania wniosków, min. dobry poziom kompetencji menadżerskich (planowanie, organizowanie, motywowanie, egzekwowanie, delegowanie, rozwiązywanie konfliktów.


Miejsce pracy: Kołłątaja 7, 46-203 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:życiorys (CV),kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i uprawnienia,kserokopie dokumentów poświadczających ewentualny staż pracy, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Można dołączyć inne dokumenty wg uznania kandydata np. o kursach, szkoleniach itp. Dokumenty należy składać w Sekretariacie pod adresem: Wodociągi i Kanalizacja HYDROKOM Sp. z o.o.46-203 Kluczbork ul. Kołłątaja 7lub przesyłać na adres e-mail: sekretariat@hydrokom.pl OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA30 września 2024 r. do godziny 15.00 (wpływ do Sekretariatu)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Praca fizyczna, Praca Praca na produkcji, Praca Praca na magazynie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi