Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy kontroler finansowy projektów (m/k)
Miejsce pracy: WrocławOpis stanowiska:
Zarządzanie komercyjne i przetwarzanie złożonych i standardowych projektów, z uwzględnieniem celów ekonomicznych zgodnie z ogólnymi specyfikacjami, ale z częściowymi wskazówkami lub wyjaśnieniami z odpowiedzialnym kierownictwem w ramach własnego zakresu działania i podejmowania decyzji.
Planowanie ofert i projektowanie umów:
Planowanie i kontrola projektów:
Kontynuacja projektu:
Wymagania:
Oferta:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Zarządzanie komercyjne i przetwarzanie złożonych i standardowych projektów, z uwzględnieniem celów ekonomicznych zgodnie z ogólnymi specyfikacjami, ale z częściowymi wskazówkami lub wyjaśnieniami z odpowiedzialnym kierownictwem w ramach własnego zakresu działania i podejmowania decyzji.
Planowanie ofert i projektowanie umów:
- przegląd wymagań klienta pod kątem wykonalności komercyjnej,
- sprawdzenie istniejących rozwiązań komercyjnych pod kątem przydatności i możliwości zastosowania oraz określenie ich wykorzystania,
- wyjaśnienie rozwiązań komercyjnych z działami specjalistycznymi,
- przeprowadzenie kalkulacji kosztów w oparciu o wybrane rozwiązania,
- uzyskiwanie opisów handlowych (np. warunków przetargowych), kompilowanie ich i, w razie potrzeby, uzupełnianie,
- przygotowywanie dokumentów do tworzenia ofert i tworzenie ofert handlowych.
Planowanie i kontrola projektów:
- strukturyzowanie projektów zgodnie ze specyfikacjami handlowymi, dzielenie ich na poszczególne etapy prac i definiowanie ich,
- przegląd kosztów z oferty i definiowanie docelowych kosztów dla poszczególnych pakietów prac zgodnie z ogólnymi specyfikacjami handlowymi,
- tworzenie i monitorowanie wniosków o zaliczki i tworzenie gwarancji,
- kontrolowanie i monitorowanie przetwarzania projektów komercyjnych, w szczególności fakturowania i potwierdzeń płatności.
Kontynuacja projektu:
- komercyjna obsługa zapytań klientów w okresie gwarancyjnym.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe finansowe, ekonomiczne,
- bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Excela,
- biegła znajomość języka angielskiego, niemiecki mile widziany,
- doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji - mile widziane,
- dokładność, sumienność, pracowitość, analityczne myślenie,
- bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienie na wysoką jakość,
- chęć do zdobywania nowej wiedzy, umiejętność współpracy.
Oferta:
- praca hybrydowa,
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy i w przyjaznej atmosferze,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia i system premiowy,
- bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, karnet sportowy, ubezpieczenie.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.