Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1908


Obowiązki:

Oferta pracy w ramach programu specjalnego "Mocne strony-nowe szanse". Zatrudnienie będzie poprzedzone 3-miesięcznym stażem organizowanym przez GUP.
Zakres obowiązków:
-wsparcie przy weryfikacji i zatwierdzaniu pod względem formalno-rachunkowym prawidłowości dokumentów księgowych,
-współpraca w zakresie bieżącej kontroli kompletności i prawidłowości dokumentów finansowo-księgowych,
-współpraca w zakresie dekretowania, ewidencjonowania oraz księgowania dokumentów finansowo-księgowych Uczelni i zamykanie okresów sprawozdawczych w programie FK,
-udział w prowadzeniu ewidencji księgowej w zakresie kosztów i przychodów poszczególnych rodzajów i typów działalności oraz źródeł finansowania,
-sporządzanie zestawień obrotów i sald do prowadzonej ewidencji księgowej,
-uzgadnianie sald na kontach bilansowych, pozabilansowych i wynikowych w terminach i na zasadach określonych w przepisach.
Rozliczanie delegacji służbowych,
-udział w kontroli prawidłowości zapisów na kontach syntetycznych oraz analitycznych,
-udział w kontroli i uzgadnianiu rozrachunków ze studentami z tytułu należnych opłat,
-współpraca w zakresie kontroli rozrachunków ze studentami,
-współpraca dotycząca dokonywania kontroli dokumentów w zakresie nabycia towarów i usług pod kątem prawa do odliczenia podatku VAT,
-wystawianie faktur VAT,
-udział w czynnościach związanych z prowadzeniem kontroli raportów, sprawozdań z realizacji projektów/zadań pod względem zgodności z ewidencją księgową,
-sporządzanie miesięcznych raportów księgowych,
-wsparcie w bieżącej analizie obrotów, kosztów i przychodów Uczelni, bieżąca weryfikacja realizacji budżetu oraz sporządzanie zestawień i analiz finansowych,
-pomoc w sporządzaniu bieżących kalkulacji do zadań podejmowanych przez Uczelnię,
-współpraca w zakresie rozliczania podatku dochodowego osób prawnych,
-wsparcie i udział w przygotowywaniu pism i projektów wewnętrznych aktów prawnych dotyczących dokumentacji przyjętych zasad w zakresie prowadzenia rachunkowości oraz instrukcji w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych i obiegu dokumentów księgowych,
-udział w prowadzeniu rozliczeń z ZUS,
-współpraca i udział w sporządzaniu miesięcznych deklaracji ZUS, obsługa komputerowego programu PŁATNIK, ZUS w zakresie zgłaszania do ubezpieczeń, sporządzania dokumentacji ZUS oraz naliczania i odprowadzania składek,
-współpraca w zakresie rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji podatkowych,
-realizacja zadań związanych z segregacją i archiwizacją dokumentów.
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, sumienność, umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy zespołowej.


Miejsce pracy: Ks. Leona Miszewskiego 12/13, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/03/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi